אילוסטרציה | fotolia מדד האושר מהו? היכן נמצא? אילוסטרציה | fotolia

בכל אחד מאתנו מצוי "קו חם" המחובר ישירות אל התודעה האלוהית, בכל אחד מאתנו נמצאת מפה פנימית בה מסומן הנתיב המוביל על ייעודנו. רק אנו נבין את המפה הייחודית לנו ונחוש כיצד הניצוץ האלוהי מתמזג בתוכנו, חלקנו נחוש צביטה ונאמר "ידעתי זאת" או שעורנו יעשה חידודין

המפה מתארת את הכיוון המושלם שעלינו להתקדם במסע, כל אחד קיבל את ההזדמנות וההחלטה ליצור את חייו. אם כך נותר רק להתחבר ל"קו החם". כיצד? ובמה כרוך הדבר?
ראשית, יש לזכור מאיזה דפוסים מנטליים, הרגלי חשיבה ואמירות אשר ניטעו בנו משחר הילדות אנו פועלים דרכם וכיצד משפיעים על פעולותינו בחיי היומיום, האם מעכבים או מאיצים , מחלישים או מעצימים? האם חשים כיווץ באזור הבטן במצבים או מקומות מסוימים? האם חשנו באי נוחות, אי נעימות? האם איננו שלווים כאילו רוצים לחזור על עקבותינו? זו ההזדמנות לחקירה פנימית, מקדו את תשומת הלב וגלו מהיכן נבע הכיווץ הלא נעים והלא רצוי?
אושר הנו מצב נפשי אינו תלוי בגורם או מקור חיצוני, אלא תלוי בהשתוקקות שלנו אליו, ממלכת האושר היא מחשבותינו והרגשותינו. רבים חושבים כי דרוש דבר מלאכותי כדי לזכות באושר. אלא שהשמחה והאושר מתבססים על צו אלוהי, מחשבות נעלות ופעולות נכונות מצויים עמוק בתת הכרתינו ומשולבים בכל מופעי החיים שלנו.
התגלית הגדולה של המאה התשע עשרה הייתה אותה אמונה שנטועה בתת הכרתנו ומלווה בכוח אינסופי שבעזרתו ניתן לפתור כל בעיה. אושר אמתי ומתמשך יהפוך לחלק מחיינו ביום שנגיע להכרה ברורה שביכולתנו להתגבר על כל חולשה.
אין מחסום בנינו לבין האושר, הוא קיים רק במחשבתנו ובתמונות המנטליות שאנו יוצרים, אותן תמונות יוצרות תחושות רגשות לרוב של פחד, חשש, דאגה ותחושות אלו עוצרות בעדינו להתחבר ל"קו החם" לאותה אנרגיה שממלאת אותנו בתחושת אושר.
ניסתם פעם לנטרל או להפריד את תחושת הפחד, החשש או הדאגה מאותה מחשבה או תמונה שיצרה אותם? ולראות עובדות יבשות ללא מעורבות רגשות שליליים? מטרת הרגשות השליליים לחבל ברגש השמחה, אחרת הם לא יוכלו להתקיים. שמחה וחשש אינם דרים תחת קורת גג אחת.
פחד הנו גוף רגשי שחי נושם ובועט בנו ללא הרף, השתוקקותו לחיות בדיוק כפי שגוף אורגניזם משתוקק לכך. הנו חמקמק, ועל האדם מוטלת אחריות "ההתבוננות", זו הדרך שאינו יכול לחמוק ממנה ומתמוסס לו. כך נפנה מקום לשמחה אמתית, כי האושר הוא פרייה של נפש שקטה.
עגנו הכרתכם בשלווה ובביטחון שם נמצאת ההנחיה האלוהית למציאת האושר.
חובה עליכם לבחור באושר, הוא הרגל טוב, והרגל טוב להרהר בו.

 

 

 

דעה אישית - מדד האושר מהו? היכן נמצא?

על הכותבת: יפה זרגרי, מאמנת בכל תחומי החיים ומטפלת רגשית נפשית במגע שיאצו-קוואנטי. מרצה ומעבירה סדנאות בתחומי משמעות החיים והעצמתם.מחברת הספר "ימים שכאלה"

בלוגים נוספים שכתבה יפה זרגרי

הסתיו בפתח, הטבע נצבע וההתכנסות מתחילה פעולתה

חוקי היקום, ומילוי רצונותינו בו

הסוד הגדול של התת מודע

רגשות מעצימים ורגשות מחלישים בקו הזמן  

סוד מערכת יחסים טובה טמונה בהקשבה

מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד

משברים הינם אתגרים משמעותיים בחיינו 

הסתיו בפתח, הטבע נצבע, וההתכנסות מתחילה פעולתה 

מרוץ החיים כגלים מעלה מטה ומה שביניהם 

אחריות וחופש שני צדדים למטבע

איך אנו נראים בעיני אחרים?

מי הם המיסטיקנים? לאו דוקא סינים

להרגיש טוב ? לעצור, להסתכל ולהקשיב

מודעות ופעולה יוצרים את האמת

חופש – מבט אחר מעבר חמשת החושים.

האינטימיות כמקפצה לחיים מלאי סקרנות שלווה וסיפוק

האם אנו רוצים לחיות בשמחה?

לכל אחד שומר מסך משלו