7000 מפגינים בנתניה נגד המהפכה המשפטית   הפגנה בנתניה

שבת חמישית ברציפות של הפגנות בנתניה נגד התוכנית למהפכה משפטית. שוש ערער ממארגני המחאה "זו לא פחות ממלחמת העצמאות השנייה" 

אתמול (מוצ"ש) נערכה ההפגנה החמישית בנתניה, עם מספר שיא של כ-7000 משתתפים מנתניה ויישובי הסביבה שנפגשו בסמוך לקניון עיר ימים במטרה להפגין נגד המהפכה המשפטית שמתכננת הממשלה. מספר המשתתפים ממשיך לעלות משבוע לשבוע, בשבוע שעבר נכחו כ-6000 מפגינים בנתניה.

המשתתפים התכנסו בשעה 18:00 עם דגלי ישראל ושרו יחד שירי מחאה ארץ ישראלים עם DJ וזמרים מקומיים. 

אחד המארגנים המרכזיים של הערב ומנחה המחאה הוא הפעיל החברתי דודו סלמה שאמר "עוד שיא הערב על אלפי מפגינים. שמח על עבודת הצוות המדהימה. נמשיך להפגין ולא נירתע מאיומים של ראש הממשלה להלום במפגינים עם אגרוף. במקום להבין שהם טועים, הם רוצים להנדס תודעה ולהלך אימים על כולנו".

בין הנואמים בנתניה היו האלוף במיל' עמירם לוין, ח"כ גדעון סער, עו"ד דפנה הולץ-לכנר, מתמחה במשפט חוקתי וחתומה בין השאר על העתירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד מינויו של אריה דרעי לשר, מר דב מורן - יזם, משקיע הון סיכון, איש עסקים, סופר ומרצה ישראלי, ממציא הדיסק און קי ונחשב לאחד מהאישים המשפיעים ביותר בעולם מתעשיית ההייטק הישראלי, הגברת אמילי מואטי, ילידת נתניה שכיהנה כחברת כנסת, כלת פרס שרת התרבות לספרי ביכורים 2018, ח"כ שרון ניר ממפלגת ישראל ביתנו וח"כ סימון דוידסון ממפלגת יש עתיד

"זו לא פחות ממלחמת העצמאות השנייה" אומרת שוש ערער, לשעבר חברת מועצת העירייה וממארגני ההפגנות בנתניה "המאבק הזה הוא לא לשחרור מפני שלטון זר, אלא מאבק למנוע שלטון שזר לנו – שלטון של קבוצה קטנה ובראשה עבריינים, מושחתים, אנשי דת ומשתמטים. משטר לא דמוקרטי שלא תהיה בו מערכת חוק ומשפט עצמאית שתגן על כ"א מאיתנו מפני עריצות השלטון. לא לזה הוקמה המדינה ונלחמנו עליה. לא לזה אנחנו מגדלים את ילדינו ונכדינו לשרת בצהל, לעבוד ולשלם מסים. הממשלה מובילה אותנו לחורבן, לכן אנחנו מפגינים עד שנמנע את האסון. ההשתתפות בנתניה מרשימה ומעודדת אותנו להמשיך, חלק נוסעים לתל אביב וחלק מפגינים כאן, יחד עם שכננו כיאה לבירת השרון.
עמרי רייסמן, ממארגני המחאה הוסיף "ערב מדהים ומרגש עם אלפי מפגינים. אני פעיל מחאות מאז 2019 ולא זוכר כמות כזו. יש כאן צוות מנצח".

רון פרי, ממארגני המחאה סיכם "ערב מדהים עם דוברים סופר איכותיים. שמח שהציבור מצטרף מדי מוצ" ש כדי להגיד לממשלה עד כאן".