6000 מפגינים בנתניה נגד המהפכה המשפטית  הפגנה בנתניה

שבת רביעית ברציפות של הפגנות בנתניה נגד התוכנית למהפכה משפטית. רון פרי "ההפגנה הכי גדולה שהיתה בנתניה מאז ומעולם"

בהפגנה שנערכה אמש (מוצ"ש) בנתניה, השתתפו כ-6000 תושבים מנתניה והסביבה שנפגשו בסמוך לקניון עיר ימים במטרה להפגין נגד המהפכה המשפטית שמתכננת הממשלה. מדובר במספר משתתפים כפול כמעט משבוע שעבר, אז נכחו כ-3300 מפגינים בנתניה.
מפאת כמות המשתתפים הגדולה, חלק מהמפגינים עמדו על אי התנועה ברחוב הראשי - רחוב בן גוריון, וגרמו לאי סדר בתנועה באזור.

המשתתפים התכנסו בשעה 18:00 עם דגלי ישראל ושרו יחד שירי מחאה ארץ ישראלים עם DJ וזמרים מקומיים.

בשעה 19:00 התחילו מספר נאומים. בין הנואמים ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, ח"כ סימון דוידסון ממפלגת יש עתיד, מר עמי אילון - שכיהן כמפקד חיל הים, מפקד שייטת 13 וראש השב"כ העשירי של ישראל, הגברת קוֹלֵט אביטל- דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית בעבר והאשה הראשונה שהתמודדה לתפקיד נשיאת המדינה, מר רוני אלשיך -מפכ"ל המשטרה בעבר, מר מאיר שטרית שכיהן בעבר כח"כ ושר מטעם הליכוד וד"ר סלים בריק- מרצה למדעי המדינה באוניברסיטה הפתוחה ובמכללת עמק יזרעאל.

רון פרי, פעיל חברתי וממארגני האירוע אמר לנתניה נט "היתה הפגנה מרשימה ומדויקת. הכי גדולה שהיתה בנתניה מאז ומעולם עם חשמל באויר ונוכחות מדהימה. הגיעו ראש שב"כ, מפכ"ל, שר מהליכוד, דיפלומטית, יאיר לפיד ראש הממשלה".

דודו סלמה, גם הוא ממארגני המחאה הוסיף "זה השבוע הרביעי שאנו מכפילים את כוחנו והגיעו היום מעל 6,000 מפגינים שהאזינו לאנשים חכמים וראויים שהסבירו על התכנית ההרסנית של הממשלה. מודה לכל המפגינים שהגיעו ומודה לדוברים החשובים שהגיעו והסבירו איש איש מנקודת מבטו על הסכנות".

אביב מוזס שסייע אף הוא בארגון המחאה "ההפגנה בנתניה חשובה - אחינו מהליכוד צריכים לראות בעיניים ולהבין שמדובר בקול זעקה של אנשים אוהבי המדינה והארץ שגרים בנתניה, לא של אנרכיסטים ולא של מסיתים.

בפזמון של ההמנון הלאומי התקווה כתוב: "להיות עם חופשי בארצנו"- אם תעבור ההפיכה המשטרית הם לא ירגישו עם חופשי בעיר ובארץ. אז עכשיו הכמות המרשימה הזאת של מפגינים מראה שהם מוכנים כמו במלחמות ישראל, לשכב על הגדר ולהגן בנפשם על הדמוקרטיה ועל אחדות עם ישראל כעם חופשי בנתניה ובארצנו כולה ואני מאמין שהתוצאה תושג והרפורמה תיבלם".