3300 מפגינים בנתניה נגד המהפכה המשפטית

שבת שלישית ברציפות של הפגנות בנתניה נגד התוכנית למהפכה משפטית. דודו סלמה "משבוע לשבוע מספרנו עולה"

בהפגנה שנערכה אמש (מוצ"ש) בנתניה, השתתפו כ-3300 תושבים מנתניה והסביבה שנפגשו בסמוך לקניון עיר ימים במטרה להפגין נגד המהפכה המשפטית שמתכננת הממשלה. מספר המשתתפים בהפגנה גדל משבוע לשבוע, כאשר בשבוע הראשון הגיעו כ- 1000 משתתפים ובשבוע השני כ-2000 משתתפים.

המשתתפים התכנסו בשעה 18:00 עם דגלי ישראל. בשעה 19:00 עמדו המשתתפים דקת דומיה לזכרם של הנרצחים בפיגוע ירושלים. לאחר מכן נשאו דברים מר משה בוגי יעלון שכיהן כשר הביטחון בממשלת ישראל וכרמטכ"ל ה-17 של צה"ל, פרופ' גבריאלה שלו -אשת חינוך, חוקרת משפט ודיפלומטית ישראלית שכיהנה בין היתר כפרופסור למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים וכרקטור הקריה האקדמית אונו, דיקן הפקולטה למשפטים, ד"ר איציק אלפסי - חוקר ומרצה בחוג למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית הדסה. מייסד ויו"ר לשעבר מועדון הכדורגל בית"ר נורדיה ירושלים ומר שלמה מולה - בעבר סגן יושב ראש הכנסת לשעבר וחבר ועדת חוקה, כיום איש עסקים ופעיל חברתי.

בין הנוכחים בהפגנה היו גם ח"כ מאיר כהן -שר הרווחה לשעבר מסיעת יש עתיד, אלון שוסטר-שר החקלאות לשעבר מסיעת כחול לבן, ח"כ סימון דוידסון מסיעת יש עתיד וכן שלמה מולה-סגן יו"ר הכנסת לשעבר ונציג הקהילה האתיופית.

דודו סלמה, פעיל חברתי וממארגני המחאה בנתניה "משבוע לשבוע מספרנו עולה. לא מדובר בהפגנה של ימין או שמאל, מדובר על הפגנת תמיכה בשלטון החוק ומערכת המשפט. אני נרגש כל פעם מחדש יחד עם חברי רון פרי, שוש ערער, עמרי רייסמן ואביב מוזס לראות את ההרתמות של ציבורים רחבים, מלח הארץ, ילדים ומבוגרים שיוצאים להילחם על הבית של כולנו. היו היום דוברים מכל הקשת החברתית של ישראל: גיבור ישראל, הרמטכ"ל ה-17 של מדינת ישראל בוגי יעלון, פרופ' גבריאלה שלו שגרירת ישראל לשעבר באו"ם, חברי כנסת מכהנים, סגן יו"ר הכנסת בעבר ונציג הקהילה האתיופית מר שלמה מולה וכן איש ימין שהתחנך על ברכי הליכוד ובגין דוקטור איציק אלפסי וכולם היו תמימי דעים שמדובר על הפיכה שלטונית ולא רפורמה משפטית.
היה מרגש בעיקר לקבל שיחת טלפון הערב מאחד מראשי מערכת הבטחון בעבר בירך ומסר שההפגנה בנתניה חשובה יותר ממאה וחמישים אלף איש בתל אביב".