"אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה" בנימין כהן

נמצא תורם מתאים לבנימין כהן, שאת סיפורו ואת מבצע ההתרמה אליו יצאה משפחתו הבאנו כאן באתר בסוף השבוע. בתו, מורן כהן רוזנצוויג: "בעזרת השם גם ההשתלה תעבור בהצלחה. אנחנו אופטימיים"

בסוף השבוע פרסמנו כאן באתר את סיפורו המרגש של בנימין כהן בן ה-70, תושב קריית השרון, שזקוק בדחיפות להשתלת מח עצם. כהן, נשוי לאיילה, אב לארבעה ילדים וסב לשבעה נכדים, הוא אחד מגיבורי קרב החווה הסינית, מהקשים והמפורסמים בתולדות צה"ל, במהלכו גם נפצע במלחמת יום הכיפורים. בעשור האחרון הקדיש את חייו להקמת אנדרטה לזכר הנופלים במלחמה מיחידה 890 של הצנחנים.
לשמחת המשפחה, שיצאה במבצע התרמה רחב היקף, היא התבשרה במהלך סוף השבוע על ידי מחלקת ההשתלות בבית החולים תל השומר כי נמצא תורם עבור בנימין עם התאמה של 100%. "זו שמחה שמהולה בחששות, הדברים עדיין לא סגורים במאה אחוז, אבל כמובן שממשיכים הלאה בתהליך", מעדכנת בתו של בנימין, מורן כהן רוזנצוויג.
השלב הבא הוא להיפגש עם הצוות הרפואי על מנת לקבל הסבר מקיף על הבדיקות וההשלכות בכל הנוגע לבדיקות המקדימות והאשפוז הצפוי, כאשר על פי ההערכות ההשתלה אמורה להתבצע בחודש מרץ.
"אנחנו מאוד מעודדים מהחיבוק הגדול והתמיכה שקיבלנו. אנשים נהרו, הביעו רצון להיבדק ולתרום. לשמחתנו התורם נמצא יחסית מהר ובעזרת השם גם ההשתלה תעבור בהצלחה", מסכמת כהן רוזנצוויג. "אנחנו אופטימיים ורואים את האור בקצה המנהרה".