מצילים את חוף פולג שתי אגודות גדולות הצטרפו למאבק להצלת חוף פולג מצילים את חוף פולג

החברה להגנת הטבע ואדם טבע ודין – האגודה הישראלית להגנת הסביבה, הצטרפו לעתירה שהגישו דודו סלמה, רני אלוש והרצל קרן, כנגד התוכנית העירונית לבנייה בחוף. סלמה: "ההצטרפות היא רגע מכונן וחשוב למאבק בישורת האחרונה"

מצילים את חוף פולג 

תושבי פולג-עיר ימים לא לבד. האגודה הישראלית להגנת הסביבה – אדם טבע ודין, יחד עם החברה להגנת הטבע, הצטרפו למאבקם של תושבי השכונה להצלת חוף פולג. כזכור, בתחילת השנה הוגשה עתירה מנהלית בנושא על ידי הפעיל החברתי, דודו סלמה, חבר האופוזיציה רני אלוש וחבר המועצה לשעבר, הרצל קרן, בטענה תכנית הבנייה המקורית של עיריית נתניה באזור מהווה הפרה להסכם פשרה שנחתם בתקופתו קרן.

ההצטרפות של גופים גדולים ובולטים להגנת הסביבה מהווה צעד משמעותי במאבקם של התושבים, שממשיכים לעשות כל שביכולתם כדי למנוע את מה שלטענתם יהווה פגיעה אנושה בחוף פולג. בשישי הקרוב, ה-22 בחודש, צפוי מהלך בולט נוסף במסגרת המאבק, בדמות כנס בהשתתפות ח"כ אלון טל, חברי מועצה ופעילים נוספים. לקראת הכנס, שייערך בשעה 14:00 במתחם הפיאנו בשכונה, נתלו שלטים על רקע החוף עם הכותרת "מצילים את חוף פולג בבית המשפט!", לצד הסלוגן: "די מרים!, לא בונים על הים!".
"ההצטרפות של אדם טבע ודין והחברה להגנת הטבע לעתירה היא רגע מכונן וחשוב למאבק בישורת האחרונה", אומר דודו סלמה. "אנו מודים לח"כ הפרופסור אלון טל ולנציגי הארגונים הסביבתיים שהבינו את צו השעה וחשיבות המאבק, והצטרפו אלינו כדי למנוע בכייה לדורות על הרס החוף והטבע".

מעיריית נתניה לא התקבלה תגובה.