אירוע אלימות בבית הפנקייק שנת מאסר לנאשם בקטטה בבית הפנקייק אירוע אלימות בבית הפנקייק

בית המשפט גזר שנת מאסר על לקוח שסטר למלצרית, העיף כסא, התפרע והכה עובדים נוספים במקום

אירוע אלימות בבית הפנקייק

בחודש יוני האחרון נעצר מיכאל אלחריף, תושב חדרה, לאחר שהגיע לבית הפנקייק בכפר ויתקין כשהוא תחת השפעת אלכוהול, איים על מלצרית, תקף עובדות ועובדים על לא עוול בכפם והביא לעזיבתם של סועדים את המקום.

בעת שאלחריף המתין להושבה בשולחן במקום, הוא פנה למלצרית בבקשה כי תפנה עבורו שולחן וזו הסבירה כי ייאלץ להמתין מכיוון שאחרים הגיעו לפניו. בתגובה אמר לה הנאשם "יאללה יאללה תפני". המלצרית השיבה כי זה לא יקרה ובתגובה איים אלחריף כי "יעיף לה סטירה". לאחר שהשיבה כי אם יעשה כן, תזמין משטרה למקום, היכה אותה הנאשם בלחיה והתיישב בשולחן הממוקם בכניסה למסעדה.

בעקבות זאת פנתה אליו אחראית המשמרת ואמרה לו כי לא מרימים יד על בחורה ושאלה מדוע התנהג כך. בתגובה קילל אותה הנאשם וקם לכיוונה. לאחר שהצליחה להימלט לקח אלחריף קערה עשויה נירוסטה, זרק אותה לעברה וניסה לרדוף אחריה לתוך המסעדה, בעוד עוברי אורח ניסו למנוע ממנו מלהתקרב לדלת הכניסה למסעדה. לבסוף הצליח הנאשם להגיע לדלת המסעדה, כשבדרכו נתקל באמו, דחף אותה מדרכו והפילה לארץ. אחראי משמרת נוסף ועובדים נוספים הצליחו למנוע מאלחריף להיכנס למסעדה, תוך שהוא דוחף גם את אחראי המשמרת. 

כעבור זמן קצר שב אלחריף למסעדה כשהוא אוחז בידו כפכף וחיפש את אחראית המשמרת שנמלטה למטבח. הנאשם נכנס למטבח אולם העובדים הוציאו אותו מהמסעדה בכוח.

בהמשך שב אלחריף למסעדה תוך שהוא מכה את אחראי המשמרת במכות אגרף בפלג גופו העליון, הוא נטל חפצים שונים לרבות סכו"ם, כוסות קפה חם ועוד, אותם השליך לעבר אחראי המשמרת ולעבר עובדים נוספים. בהמשך הצליח להגיע לאחראי המשמרת והיכה אותו באמצעות הקערה בראשו ובפלג גופו העליון שוב ושוב. כשאחראי המשמרת ניסה להתגונן באמצעות כסא, הכה אותו הנאשם באמצעות הכסא.

אלחריף הביע צער "על כל המקרה הזה שקרה, לוקח עליו אחראיות"

אולם גיא אבנון, שופט בית משפט השלום בנתניה גזר אתמול על הנאשם שנת מאסר בפועל וכן פיצויים בסך 2000 ש"ח למלצרית, 1000 ש"ח לאחראית המשמרת, 4000 ש"ח לאחראי המשמרת הנוסף וכן 5000 ש"ח למסעדה.