ח"כ בנט סייר בבית חולים לניאדו  ח"כ נפתלי בנט הגיע לסיור בבית חולים לניאדו ח"כ בנט סייר בבית חולים לניאדו 

חברי מפלגת ימינה בראשות ח"כ נפתלי בנט הגיעו הבוקר לסיור בבי"ח לניאדו. "בית החולים הזה הוא בית חולים עם נשמה" אמר ח"כ בנט בסיכום הסיור 

ח"כ בנט סייר בבית חולים לניאדו 

חברי הכנסת של מפלגת ימינה, בראשות ח"כ נפתלי בנט, הגיעו הבוקר (חמישי) לסיור בבית חולים לניאדו. הסיור נפתח בהצגת האתגרים הרבים איתם מתמודד בית החולים בתקופת הקורונה.

מנכ"ל לניאדו נדב חן הציג את מעמדו של בית חולים לניאדו כציבורי-עצמאי, מעמד המונע ממנו לקבל תקציבים רבים המגיעים לבתי חולים ממשלתיים שמעניקים שירות רפואי בהיקף דומה. "בסוף שנת תקציב מקבל כך בית חולים ממשלתי מענקי איזון בהיקף של עשרות מליוני שקלים. אנחנו בלניאדו, כמו כל בתי החולים הציבוריים-עצמאיים, לא מקבלים את מענקי האיזון הללו ונותרים עם בור תקציבי, שאותו אנו נאלצים למלא על ידי תרומות" אמר.

במהלך הסיור ביקרו חברי הכנסת במיון הנשימתי, פגשו אנשי ונשות צוות העוסקים מדי יום בטיפול בחולים חשודים לקורונה. לאחר מכן הגיעו חברי הכנסת לסיור במרכז הילודה החדש שעומד להפתח בעוד מספר שבועות. מרכז הילודה כולל 12 חדרי לידה חדשים ופגייה עם 36 עמדות טיפול. מרכז הילודה הינו ממוגן ועלות בנייתו מסתכמת בקרוב ל-50 מליון ש"ח.

ח"כ בנט אמר בסיום הביקור "בית החולים הזה הוא בית חולים עם נשמה. הפערים המשמעותיים בתקצוב בתי החולים הציבוריים, ובתוכם לניאדו, מול בתי החולים הממשלתיים, לא גורמים לצוות לניאדו להעניק טיפול פחות מקצועי או מסור, ההיפך הוא הנכון"