מתן דוחות בחופי הים  עשרות דוחות בחופי נתניה מתן דוחות בחופי הים 

עשרות דוחו"ת חולקו בחופי הים של נתניה לתושבים שהפרו את הנחיות משרד הבריאות. טלי מולנר "לצערי בחלק מהחופים אנשים לא ממושמעים"

דוחות בחופי הים בנתניה 

בתקופת הסגר מאות מתושבי נתניה פוקדים את חופי הרחצה של העיר. מרביתם לפעילות ספורטיבית המותרת בהתאם להנחיות, אולם בימים האחרונים חלק מהתושבים מגיעים עם משפחותיהם, עם כסאות, מגבות או ציליות, בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות.

על פי ההנחיות חל איסור על שהייה בחוף הים, למעט שהייה לצורך פעילות ספורטיבית של יחיד, או אנשים הגרים באותו מקום, שלא באמצעות כלי רכב. כמו כן על פי החוק ניתן להטיל קנס גם ללא מתן הסבר על איסור השהייה בחוף.

על מנת לאכוף את ההנחיות בוצעה במהלך היום (חמישי) אכיפה של שוטרים ופקחים בחופי הים בנתניה. במהלך הפעילות, שוטרים ופקחים הבחינו ברוחצים בים ובכאלה שנמצאים במרחק מעל המותר מבתיהם והם קנסו אותם וחילקו עשרות דו"חות בשל הפרת הוראות משרד הבריאות.

חדשות מקומיות - עשרות דוחות בחופי נתניה

דוחות בחופי הים בנתניה 

ממשטרת שראל נמסר "משטרת ישראל קוראת לציבור למלא אחר ההנחיות של משרד הבריאות ולהישמע להוראות השוטרים למניעת התפשטות הנגיף"

חברת המועצה טלי מולנר הממונה על החופים אמרה בתגובה "לצערי בחלק מהחופים אנשים לא ממושמעים ומגיעים עם מחצלות עם הילדים הקטנים, פותחים שולחן ושימשיה ומתעלמים מהנחיות הסגר -לכאלו ניתנו היום דוחות.
הסוכה פתוחה למקרי חירום בלבד ולטובת הספורטאים שבמים . שירותי הצלה למתרחצים אין וזאת בהתאם להנחיות הסגר ומשרד הפנים. גם אם אנחנו לא מסכימים עם ההנחיות, זה המצב כרג, ואלו ההנחיות ועל הציבור להישמע להוראות. הגעה לים למטרת ספורט בלבד.  
לשכב על החוף ולהשתזף, לפרוס מחצלת לילדים, לעשות פיקניק בים ועוד- כל אלו לצערי בגדר אסור ויש להימנע מכך".