הפגנה. עובדים סוציאלים  "אנחנו לא יכולים בלי העובדים הסוציאליים" הפגנה. עובדים סוציאלים 

הפגנת תמיכה במאות עובדות ועובדים סוציאליים בנתניה תתקיים בצומת פולג. טלי מולנר, הממונה על הרווחה: "כואב לי על העיר שלנו שנאלצת להתנהל באופן בלתי אפשרי ללא שירותי רווחה" 

הפגנה. עובדים סוציאלים 

שביתת העובדות והעובדים הסוציאליים הולכת ומחריפה, ומטבע הדברים יש לה השלכות קשות שמשביתות למעשה את שירותי הרווחה. בנתניה ישנם למעלה מ-500 במספר, והפגנת תמיכה בהם תתקיים מחר (רביעי) בשעה 10:00 בבוקר בצומת פולג-עיר ימים, תחת הכותרת "עובדות סוציאליות חוזרות לנשום".

בפוסט הקורא לתושבי העיר להגיע להפגין בהמוניהם, הודגש כי המדינה לקראת קריסה סוציאלית חברתית, תוך פירוט שירותי הרווחה שאינם פעילים, בכלל זה סיוע לקשישים, נכים ובעלי מוגבלויות. "אני מקבלת בכל יום עשרות פניות לעזרה ולצערי נאלצת לענות את אותה התשובה לכולם – הרווחה סגורה", אומרת הממונה על הרווחה בעירייה, טלי מולנר. "כואב לי על העיר שלנו שנאלצת להתנהל באופן בלתי אפשרי ללא שירותי רווחה .העו"סים נמצאים שם כל הזמן למעננו וכעת הגיע הזמן שאנחנו נתגייס בכל הכוח למענם על מנת שהשביתה הזו תסתיים. צריך לומר את האמת – אנחנו זקוקים להם ולא יכולים בלי העובדים הסוציאליים".

המפגינים התבקשו להגיע עם מסיכות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, וכן להצטייד בבקבוקי מים, כובעים ושלטים. ההערכה היא כי מאות מפגינים יגיעו להביע את תמיכתם בעובדות ובעובדים הסוציאליים במטרה להשיבם למסלול העבודה בהקדם האפשרי.