אילוסטרציה | fiotolia שני ילדים נפצעו בעקבות קריסת תקרה בגן בנתניה אילוסטרציה | fiotolia

שיפוץ שנעשה במהלך יום פעילות בגן עירוני בנתניה הסתיים בשני ילדים פצועים והורים זועמים. עיריית נתניה "האירוע נמצא בשלבי תחקיר"

אילוסטרציה | fotolia

בשעות הצהריים קיבלו הורי גן דוכיפת ברמת פולג הודעה לבוא לאסוף את הילדים עקב תאונה שאירעה בגן. ההורים המבוהלים הגיעו במהרה והבינו שהגיעו פועלים לגן במהלך יום הלימודים, בזמן שהילדים נמצאים במתחם, תוך התעלמות מהוראות משרד החינוך וסיכון שלומם של הילדים.

בסביבות השעה 10:00 בבוקר הגיעו פועלים ובדקו את תקרת גן הילדים מעל ראשם של הילדים בזמן ארוחת הבוקר. חלק מהתקרה קרס על ראשו של ילד שפתח את ראשו ועובר בדיקות בבית חולים וילד נוסף נחתך בידו ונזקק לתפרים. שאר הילדים ששהו במקום נותרו המומים ומבוהלים.

חדשות מקומיות - שני ילדים נפצעו בעקבות קריסת תקרה בגן בנתניה

חלק התקרה שקרס

"מי מכניס פועלים לגן בזמן שהם נוכחים? מי אישר את הטירוף הזה??? מי לוקח אחריות על המקרה הזה?" כתבה אחת האמהות בפוסט זועם בפייסבוק והוסיפה "איפה האחריות? איפה הבטיחות? למה מכניסים פועלים לעבודה בזמן שהילדים שם? המקרה הזה לא ייעבור לסדר היום. כולנו זועמים וכועסים ומישהו פה צריך לתת את הדין. זלזול בחיי הילדים, כי זה היה יכול להיות הרבה יותר חמור. תודה רבה על סיומה של שנה. שהשאירה טעם כל כך רע"

תגובת העירייה "מנכ"ל העירייה הורה על תחקיר הנושא. האירוע נמצא בבדיקה".