צילום | ארכיון  נתניה - רוכב אופניים התמוטט במהלך רכיבה על אופניים צילום | ארכיון

בן 70 התמוטט במהלך רכיבה על אופניים בנתניה. הרוכב הועבר לבית חולים כשהוא ללא הכרה

צילום| ארכיון

בשעות הבוקר (שני) גבר איבד את הכרתו, ככל הנראה על רקע לבבי, בזמן שרכב על אופניים ברחוב החשמונאים בנתניה. צוותים רפואיים העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן מכות חשמל ממכשיר דפיברילטור וכאשר חזר הדופק פינו לבית חולים לניאדו גבר כבן 70 במצב יציב כשהוא מונשם. 

חובש רפואת חירום במד"א אבי דהרי סיפר: "כשהגעתי לרחוב ראיתי את הגבר שוכב על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה. תוך כדי ביצוע בדיקות רפואיות ראשוניות והתחלת פעולות החייאה דיווחתי למוקד על חומרת האירוע והזנקתי ניידת טיפול נמרץ. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות, עיסויים ושימוש במכשיר דפיברילטור למתן מכות חשמל. כעבור דקות ארוכות של פעולות החייאה אינטנסיביות ליבו שם לפעום. הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים להמשך טיפול כשמצבו יציב."
החובשים מוטי צולשן ושי רומנו דיווחו "ייחד עם חובשים ופרמדיקים ביצענו פעולות החייאה הכוללות מתן שוק חשמלי, עיסויים והנשמות על מבוגר שהתמוטט ברחוב. לשמחתנו חזר הדופק והוא פונה לבית החולים להמשך טיפול רפואי.

מבית חולים לניאדו נמסר כי מצבו של רוכב האופניים קשה "עובר פעולות דחופות לייצוב מצבו בחדר ההלם. בשלב זה נשקפת סכנה לחייו."