מימין: מנכ"ל עיריית נתניה יורם כהן, ראש העיר מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל חברת שראל אבי בוסקילה | צילום: נמרוד גליקמן נתניה נרתמת למלחמה בוירוס הקורונה מימין: מנכ"ל עיריית נתניה יורם כהן, ראש העיר מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל חברת שראל אבי בוסקילה | צילום: נמרוד גליקמן

עיריית נתניה החליטה לעזור לעיר התאומה שיימן שבסין שמתמודדת עם נגיף הקורונה

מימין: מנכ"ל עיריית נתניה יורם כהן, ראש העיר מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל חברת שראל אבי בוסקילה | צילום: נמרוד גליקמן

עיריית נתניה תרמה 10,000 מסכות וחלוקי מגן לעיר התאומה שיימן שנמצאת בדרום מזרח סין.
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, פנתה למנכ"ל חברת שראל בנתניה, אבי בוסקילה, בבקשה לרכישת ציוד רפואי מהחברה, בעיקר מסיכות וחלוקי מגן, כתרומה של העיר נתניה לעיר התאומה שיימן בעקבות וירוס הקורונה.

ביום ראשון, הגיעה פיירברג-איכר יחד עם מנכ"ל העירייה, יורם כהן לחברת שראל לראות את הציוד שנרכש על ידי העירייה. 

פיירברג-איכר עדכנה את מ"מ שגריר סין בישראל, מר דאי יומינג, על התרומה של העיר נתניה. השגריר הודה לראש העיר על הידידות האמיצה בין סין לישראל ובעיקר בין העיר התאומה שיימן לנתניה והוסיף שהעם הסיני לעולם לא ישכח את המחווה.

ראש העיר נתניה: "בין העיר שיימן לנתניה מתקיים קשר הדוק וחם ואנו מברכים על כך. חדשות לבקרים מגיעות לנתניה משלחות מסין הלומדות נושאים כמו חינוך, רווחה, פיתוח אזורי התעסוקה ומתקיימים סיורים בחברות ישראליות העוסקות בפיתוח, בהם גם חברת שראל המסייעת לנו כעת להעביר לסין ציוד רפואי כה חשוב בימים אלה. כולנו עם העם הסיני ואנו מקווים שבמהרה נשמע בשורות טובות".