תמונה: עיריית נתניה  נתניה תצמצם את תקציב האמנים באירועים בעיר תמונה: עיריית נתניה

עיריית נתניה החליטה להצטרף לרשויות מקומיות ולהגביל את התשלום לאמנים עבור הופעות בעיר. ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "נמשיך להעניק לתושבי נתניה אירועים איכותיים ומהנים"

תמונה: עיריית נתניה 

עיריית נתניה מאמצת את המלצת הוועדה הציבורית לגיבוש כללי אתיקה לתקצוב אמנים במסגרת אירועים המוניים ברשויות המקומיות. בהתאם לכך, לקראת הופעות ואירועים שיתקיימו בנתניה, תתבצע התקשרות ישירה עם האמן או עם מייצגו וייקבע רף לשכר האמן לסכום של עד 70 אלף שקל בתוספת מע"מ. כמו כן, בהתאם לחוק, הבמה המרכזית בעיר באירועי יום העצמאות מונגשת.

ראש  העיר מרים פיירברג-איכר: "החלטתי לאמץ את החלטות הוועדה הציבורית לגיבוש כללי האתיקה בנושא תקצוב האמנים ברשויות המקומיות, בנתניה אמון הצוות המקצועי והאיכותי בעמותת היכל התרבות על האירועים והמופעים, אין לי ספק שהצוות המקצועי ימשיך לקיים אירועים איכותיים ומהנים עבור תושבי נתניה ואורחיה גם בהמשך".

המשנה לראש העיר, אהרון אורגד, הממונה על האירועים בעיר: "תעריפי המופעים של האמנים בישראל, שהגיעו למאות אלפי שקלים למופע אחד, יצאו לחלוטין מפרופורציות בשנים האחרונות, ולכן הנחיות משרד הפנים הן טובות ונכונות ויסייעו לרשויות המקומיות ליישר קו עם תעריפים שפויים יותר. עם כניסתי לתפקיד שיגרתי לשר הפנים מכתב ובו בקשה לאמץ את מסקנות הוועדה שהוא מינה ואשר בחנה את הנושא ואני שמח שהוא אימץ את מסקנות הוועדה והוציא את ההנחיות המעודכנות".

מנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים: "היכל התרבות האחראי על האירועים בעיר נתניה מאמץ את החלטת הוועדה וימשיך להעניק לתושבי העיר תרבות איכותית ומגוונת".