בית חולים לניאדו   בלניאדו מרחיבים את פעילות מכון כלי הדם בית חולים לניאדו

למכון כלי הדם בבית חולים לניאדו מצטרף ד"ר יהושוע שמטוב, רופא בכיר שיבצע מגוון רחב של בדיקות, טיפולים וניתוחים

בית חולים לניאדו 

ד"ר יהושוע שמטוב, רופא בכיר, מומחה בתחום כלי הדם מצטרף למכון כלי הדם בלניאדו.

ד"ר שמטוב שניהל בצרפת יחידת כלי דם בבית החולים POISSY.SAINT GERMAIN, עבד בישראל כרופא בכיר בבית חולים קפלן ובבית חולים אסף הרופא, הינו רופא בעל מוניטין בביצוע הליכים כירורגיים וצינתורים של כלי דם. ד"ר שמטוב יצטרף למכון כלי הדם בלניאדו, אחד מתוך עשרות מכונים ומרפאות חוץ הפועלים בבית החולים.

ד"ר שמטוב יבצע צינתורים של כלי דם כגון צינתור עורק צוארי והכנסת סטנט, צינתור והכנסת סטנט מפרצת אאורטה באמצעות סטנט EVAR – טיפול המונע פתיחת בטן נרחבת, צנתור עורק ירך בהרדמה מקומית, ופתיחת סתימות בעורקי הבטן.

חדשות מקומיות - בלניאדו מרחיבים את פעילות מכון כלי הדם

ד"ר יהושוע שמטוב

ד"ר שמטוב יעניק גם ייעוץ גם למטופלים השוהים בבית החולים במהלך אשפוז.

גב' שרי פרקש, מנהלת המערך האמבולטורי בלניאדו מסרה "הצטרפותו של ד"ר שמטוב תשדרג את פעילות המכון במגוון טיפולים מורכבים, אנו נסיים בקרוב הליכי רכש של מכשור וכן גיוס כ"א נוסף, על מנת להציע טיפולים שעד כה לא בוצעו בלניאדו".

ד"ר שמטוב ציין "אני סבור כי מטופלים צריכים לקבל במקום מגוריהם את כלל השירות הרפואי, ללא צורך להטלטל למרכזי על מרוחקים, זו הסיבה שהחלטתי להצטרף לצוות לניאדו".

מר נדב חן , מנכ"ל לניאדו בירך את ד"ר שמטוב עם כניסתו לתפקיד ואמר כי "אנו שוקדים על המשך שדרוג השירותים אותם אנו מציעים למאות אלפי תושבי נתניה והשרון, גיוס כח אדם איכותי, הינו חלק מהמאמצים הללו, יחד עם רכש מכשור וציוד ובינוי מחלקות חדשות" .