צילום: קייסי גוט  נתניה כיכבה בכנס ערים חכמות בצרפת צילום: קייסי גוט

נתניה השתתפה בכנס ערים חכמות בצרפת safe and smart city. חבר המועצה ויו"ר דירקטוריון חל"ת אבי סלמה שייצג את העיר "יש לנו במה להתגאות"

צילום: קייסי גוט 

בתחילת השבוע נערך כנס ערים חכמות בעיר התאומה לנתניה, ניס, צרפת. הכנס אורגן על ידי ארגון אלנט שמטרתו לקרב בין ישראל לאירופה. בין הפעילויות המרכזיות, ביקור נבחרי ציבור מצרפת בישראל, מפגש עם נבחרי ציבור ישראליים ועריכת כנסים עם משתתפים ישראליים להגדלת המודעות והאהדה לישראל באירופה.

הכנס שנערך בניס בתחילת השבוע היה בנושא ערים חכמות בהשתתפות עיריות ת"א ונתניה מישראל וכן ערים וישובים מדרום צרפת ובראשם ניס, העיר המארחת.

במהלך הכנס הוצגו פתרונות ויוזמות בתחום העיר החכמה של חברות הייטק וסטארטאפיים ישראליים, וכן עיריות תל אביב ונתניה הציגו את הנעשה בתחום העיר החכמה והבטוחה בעירם ואת הצפוי להיעשות בעתיד.
חבר המועצה, אבי סלמה, יו"ר דירקטוריון חל"ת, שייצג את העיר נתניה, מסר: "שמחתי להיענות להזמנת ארגון אלנט להשתתף באירוע החושף את ישראל באור חיובי באירופה, האחריות הגדולה בייצוג מדינת ישראל ועיריית נתניה היה משמעותי עבורי ועשיתי כל שביכולתי לעמוד במשימה. שמחתי לראות את המחויבות העמוקה והכנה של ראש עיריית ניס, כרסטיאן אסטרוזי ושל סגנו רודי סאל למדינת ישראל וידידותם הבלתי מתפשרת לנתניה ובעיקר לראש העיר מרים פיירברג איכר, שרק איזכור שמה גורם להארת פניהם מיוחדת של המארחים".