נחש הצפע שנלכד בנתניה  נחש צפע ארסי מתחת למיטת תינוק בנתניה נחש הצפע שנלכד בנתניה

צפו בסרטון: נחש צפע ארסי באורך מטר וחצי מתחת למיטת תינוק בנתניה. האם חשבה שמדובר בארנק איתו שיחקו הילדים וכשהתכופפה  להרימו נחרדה להבין שמדובר בנחש

נחש הצפע שנלכד 

ביום ראשון בערב נמצא נחש צפע מתחת למיטת תינוק בדרום העיר נתניה. אם התינוק הבחינה רק בקצה הנחש וחשבה שמדובר בארנק איתו שיחקו הילדים. רגע לפני שהרימה אותו הבחינה שמדובר בנחש, ברחה מהחדר והזעיקה את בעלה "הבעל דיווח על נחש שאשתו ראתה מתחת לעריסה של התינוקת. חשבתי ע"פ התאור שהנחש לא ארסי, התקרבתי לעריסה וראיתי נחש צפע ענק" סיפר לנתניה נט אבי ברוכים, לוכד נחשים והוסיף "מאחר ונמסר לי שהנחש קטן, רציתי לאסוף אותו עם היד, אולם כשהתקרבתי הבחנתי מיד שמדובר בנחש צפע ארסי באורך מטר וחצי. מזל שהאם לא נגעה בנחש" 


נחש הצפע שנלכד בנתניה 

עוד הוסיף ברוכים "בחודש שעבר לכדתי נחש צפע בסמוך לקניון השרון. שנים רבות לא ראיתי צפע בגודל כזה, הוא היה עצום וככל הנראה חי מתחת לבית פרטי באזור ומאחר והבית נהרס לטובת בניין חדש, הנחש יצא והסתובב באזור. 

המלצות לשמירה מפני נחשים

"חשוב לשמור על סדר וניקיון בחצר, לא לצבור דברים מיותרים, לבדוק רשתות של הבית, לוודא שאין פתחים ברשתות. נחשים מוצאים חורים ברשת תוך שניות, גם נחשים גדולים יכולים לעבור בפתחים קטנים ברשת".