פורצת לרכבים בנתניה | צילום: דוברות המשטרה פמיניזם סטייל נתניה: נתפסה פורצת לרכבים פורצת לרכבים בנתניה | צילום: דוברות המשטרה

צפו בסרטון: חשודה פורצת לרכבים בחניון בנתניה וגונבת רכוש

צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבוע התקבלה במשטרה תלונה על גניבה בחניית בית ברחוב אמנון ותמר בגנות הדר. מהמקום נגנבו ארגז כלי עבודה ובו ציוד חשמל לרכב, נורות וקאטר. החשודה זוהתה, אותרה ועוכבה לתחנת המשטרה לחקירה, בסיומה שוחררה בערבויות.

למחרת התקבלה תלונה על פריצה למחסן בית ברחוב הרימון בנורדיה. התברר כי מהמחסן נגנבו מסור ג'קסון, מלטשת נייר זכוכית, סבון ומנוע למזגן.
ביום חמישי האחרון אותרה החשודה וברשותה מספר חפצים אשר קשרו אותה למעשי הגניבה בגנות הדר ובנורדיה.


צילום: דוברות המשטרה

לאחר חקירה משתרתית התברר כי ביום מעצרה של החשודה, היא פרצה בשעות הבוקר לשני כלי רכב שחנו בחניון תת קרקעי ברחוב פינסקר בנתניה. צפייה במצלמות האבטחה של החניון תיעדו את מעשי ההתפרצות של החשודה לרכבים מהם ניתן לראות כי מרכב אחד החשודה גנבה שני שלטים ומהרכב הנוסף גנבה מסמכים, כרטיס אשראי וכסף במזומן.

בהמשך נכנסה החשודה לחדר מדרגות ברחוב פינסקר בנתניה וגנבה מתוכו חפצי נוי. בהמשך החשודה התפרצה למחסן בבניין.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה ואתמול (רביעי) הוגש נגדה כתב אישום המכיל 5 אישומים בעבירות של גניבה, הסגת גבול פלילית, פריצה לבניין, פריצה לרכב וגניבה מרכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.