חברת המועצה טלי מולנר הצטרפה לקואליציה חברת המועצה טלי מולנר

יו"ר האופוזיציה בקדנציה הקודמת עדכנה כי הצטרפה לקואליציה עם חבריה לסיעת 'פעימה חדשה' ותכהן כסגנית ראש העיר בשכר וכממונה על תיק הביטחון והאכיפה, לצד תיקים נוספים. "אנו תמיד נמשיך להיות כאן עבורכם לכל נושא ובכל בעיה"

עידן חדש בנתניה: לאחר פגישות עם צוות המו"מ של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, שכלל את שירי חגואל סיידון וענת לביא-אזולאי, הושגה הסכמה על הצטרפותה לקואליציה של סיעת 'פעימה חדשה' בראשות טלי מולנר.

"אנו מאמינים כי מתוך הקואליציה נוכל לשרת אתכם נאמנה, להשפיע ולקדם את האג'נדה שלנו ונושאים רבים נוספים הנוגעים וחשובים לכולנו" אמרה מולנר.

במסגרת הסיכום תכהן מולנר כסגנית ראש עיר בשכר ובנוסף תהיה ממונה על תיק הביטחון והאכיפה. "אני מקבלת עלי תפקיד זה בחרדת קודש ובאחריות רבה כלפיכם, ואבצע תפקידי בנאמנות ובמסירות מתוך הכרת השטח והצרכים של העיר בנושא הבטחוני", כתבה.

כמו כן תחזיק מולנר בתיק הווטרינריה, תיק קידום מעמד האישה ותיק הלהט"ב. בנוסף תכהן כיו"ר הנהלת מתנ"ס אגמים, יו"ר ועדת החינוך העירונית, חברת הנהלת האספה הכללית היכל התרבות
וחברות בוועדות העירוניות כמו תכנון ובניה, ועדת כספים, מכרזים ועוד. בנוסף, עדכנה מולנר כי חברי סיעתה יקבלו תיקים נוספים כמו בריאות, אמנות ואיכות הסביבה.

"אנו תמיד נמשיך להיות כאן עבורכם לכל נושא ובכל בעיה, אני וחברי סיעת 'פעימה חדשה', ציפי קפל ואלעד כהן", חתמה מולנר.

כזכור, בקדנציה הקודמת שימשה מולנר גם כמשנה לראש העיר, אך בעקבות עימות חזיתי עם ראש העירייה סיימה את תפקידה ועברה לאופוזיציה. האם הפעם שיתוף הפעולה בין שתיים מהנשים החזקות בנתניה יחזיק מעמד? ימים יגידו.