בעקבות הפיגוע ברעננה - דרישה בנתניה למיגון תחנות האוטובוס מיגון תחנות אוטובוס

יו"ר האופוזיציה, טלי מולנר, פנתה לראש העירייה בבקשה למגן את תחנות האוטובוס בתחנות איסוף במקומות מרכזיים. "הכרחי למען ביטחון העיר ותלמידיה" 

פיגוע הדריסה שהתרחש לאחרונה ברעננה לא הותיר את תושבי נתניה אדישים. לאחרונה פנתה בכתב יו"ר האופוזיציה, טלי מולנר, לראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, וביקשה כי לאור המצב הביטחוני בכלל והפיגוע ברעננה בפרט, תפעל במיידי לקידום מיגון תחנות אוטובוס בנתניה בתחנות איסוף במקומות מרכזיים בעיר, בהם ממתינים עשרות תלמידים בכל רגע נתון, במיוחד בתחנות הקרובות למוסדות חינוך.

"במסגרת הפעולות בהן על העירייה לנקוט כדי להגביר את הביטחון האישי במרחב הציבורי, ובמיוחד לאור העובדה המדאיגה כי בערים סמוכות לנתניה, כמו טול כרם הנמצאת במרחק 20 ק"מ, יש התגברות מדאיגה של אירועי פח"ע והתעוררות של תאי טרור לאחרונה", כתבה מולנר. "מדובר בהצבת עמודי ביטחון בחזית התחנה, פעילות אותה עיריית נתניה מסוגלת ויכולה לבצע בעצמה, וללא שום תלות במשרדי ממשלה. הנ"ל הכרחי למען ביטחון תושבי העיר ותלמידיה".

"בעקבות האירועים האחרונים, אירועי דריסה בנתניה הם לא דבר דמיוני", הוסיפה מולנר בשיחה עם 'נתניה נט'. "ביקשתי למגן תחנות הסעה המוניות כמו בשדרות בנימין סמוך לאורט יד לייבוביץ', או בהרצל אחרי ביטוח לאומי. זו פעילות פשוטה יחסית ואסור להגיד שפה זה לא יקרה".

תגובת העירייה 

חברת המועצה מתפרצת לדלת פתוחה. העירייה פועלת בנושא מול יו״ר ועד ההורים שי בראון לפתרון אבטחתי/חסימתי ע״י מנהל ההנדסה.