106 ימים בשבי החמאס - משמרת תמיכה בנתניה משמרת תמיכה בנתניה

מאות משתתפים התכנסו מול קניון עיר ימים על מנת לתמוך בחטופים ובחטופות. חגית חן "זה כמו רולטה רוסית- על מי חמאס יפרסם עכשיו סרטון"

אתמול (מוצ"ש) הגיעו מאות משתתפים למשמרת תמיכה במשפחות החטופים, בצומת מול קניון עיר ימים בנתניה. ההפגנה הוקדמה לשעה 18:30 על מנת לאפשר לחגית חן אמא של החייל החטוף איתי חן מנתניה, להשתתף במפגן התמיכה המתקיים בתל אביב.

חדשות מקומיות - 106 ימים בשבי החמאס - משמרת תמיכה בנתניה

חגית חן הודתה למשתתפים "מחמם את הלב שאכפת לכם, כל כך הרבה אנשים, זה לא מובן מאליו ובסופו של דבר אתם אלו שתעזרו לי להחזיר את איתי הביתה. להחזיר את כל 136 החטופים הביתה. לצערי לא כולם בחיים.
שואלים אותי הרבה מה אני יודעת על איתי ולצערי גם היום, 106 ימים אחרי, אין לנו מידע מה קורה איתו. אנחנו לא לבד. יש לא מעט חטופים שלא יודעים עליהם שום דבר.זה הזוי ולא נתפס. זה לא אומר שום דבר, זה לא אומר טוב או רע ואנחנו נאחזים בתקווה שאיתי יחזור אלינו בחיים, אבל כל יום שעובר הסיכויים הם נגדו. בכל יום חמאס מפרסם עוד סרטונים מזעזעים.
אתמול חמאס פרסם סרטון מזעזע שאוהד יהלומי מוכרז שם על ידי חמאס שהוא לא בחיים וגם ככה בקבוצת המשפחות אנחנו על הקצה, אין לנו חיים,. אנחנו חורשים את הטלגרם כדי לראות חס וחלילה מה מתפרסם. זה כמו רולטה רוסית- על מי חמאס יפרסם עכשיו סרטון".