תקיפה אכזרית של כלב בתל מונד  גבר מתל מונד תקף באכזריות כלב, כנקמה צילום: דוברות משטרה מרחב שרון

תושב תל מונד בן 40 החליט לסגור חשבון עם כלב, שנבח לפני שנה על אמו והבהיל אותה. אתמול אחר הצהריים הוא הצטייד בסכין מטבח, הפתיע את בעלת הכלב ברחוב ותקף את הכלב באכזריות, באמצעות עשרות דקירות סכין.

היום בבוקר, החשוד הובא להארכת מעצרו. לטענתו, הכלב תקף אותו, והוא ניצל ברגע האחרון. 

אתמול בשעות אחר הצהריים המאוחרים, התקבלה בתחנת משטרת שדות, קריאה לעזרה מאישה מבוהלת - תושבת תל מונד, שסיפרה כי בעת שטיילה עם הכלב שלה ברחוב, אדם אלמוני הגיח לעברה וכנגד עיניה ועיניהם של העוברים ושבים, החל לדקור את הכלב בכל חלקי גופו. כאשר השוטרים הגיעו לזירת האירוע, הכלב ובעליו כבר לא היו שם ובמקום נמצאו כתמי דם רבים.

הכלב, נדקר עשרות פעמים באמצעות סכין.

הכלב אותר עם בעליו במרפאה לבעלי חיים בתל מונד, כשהוא פצוע אנושות, מונשם ומורדם. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשוד, ואיתרה אותו כעבור זמן קצר. החשוד תושב תל מונד בן 40, הובא לתחנת משטרת שדות ולאחר החקירה נעצר בגין התעללות בבעלי חיים. היום בבוקר הוא הובא לבית המשפט השלום בכפר סבא ומעצרו הוארך.

התנקם בכלב בגלל הנביחות

מחקירת האירוע עולה כי החשוד תקף את הכלב באכזריות, כנקמה על כך שלפני שנה, הכלב נבח על אמו והבהיל אתה. אך לטענת החשוד, הוא תקף את הכלב אתמול כי זה התנפל עליו ו"איים לקרוע אותו לגזרים".
"הגרסה של התוקף לא ממש מסתדרת עם הממצאים", סיפר גורם הקשור לאירוע. "אם הוא בסך הכול ניסה להתגונן, אז מדוע מלכתחילה, הוא הצטייד בסכין מטבח"?

השכנים מסתכסכים, והכלבים משלמים מחיר כבד

"לצערי התופעה של פגיעה בבע״ח בעקבות סכסוכי שכנים נפוצה בארץ", אמרה דורין גלילי – הילדסהימר פעילה למען בעלי חיים מנתניה. "לא מזמן מצאתי כלב מבוהל מתרוצץ בצומת פולג. אספתי אותו לבדיקת שבב והתברר שהוא מהרצליה ושייך לאדם שהסתכסך עם שכניו. אותו שכן שהחליט להתנקם, תפס את הכלב, הוריד לו את הקולר, הסיע אותו לצומת פולג ושם שחרר אותו. לסיפור הזה היה סוף טוב. הבעלים אספו את הכלב בהתרגשות ונסעו להגיש תלונה במשטרה נגד אותו שכן. אבל לא תמיד זה נגמר בטוב. הכלבים נדרסים, ונחטפים לקרבות כלבים והדרך היחידה להפחית את התופעה המזעזעת, היא להחמיר את הענישה בגין התעללות ופגיעה בבעלי חיים".