ישראל אוגלבו. מתוך רשת 13  ישראל אוגלבו, הישרדות 2020 - על נחישות, עוצמה וכריזמה ישראל אוגלבו. מתוך רשת 13

ש לו כריזמה, כוח ומוטיבציה להצליח בחיים. ממקום הכי נמוך בחיים - הרים את עצמו, התגייס לצבא כלוחם וזכה במיליון שקל בבית אח הגדול. ישראל אוגלבו נחוש להצליח, להגיע להישגים, ללכת עם ראש מורם ולהכריז: אני אנצח גם בהישרדות 2020! לשם הוא מכוון

ישראל אוגלבו. מתוך רשת 13 

ישראל אוגלבו, הישרדות 2020, מאיין שואב הוא את כוחותיו? למפת לידה נומרולוגית קבלית התשובות

מהי פרשנות ישראל אוגלבו לפי הקבלה?
השם ישראל מעיד עליו כאדם חם, פעיל ואסרטיבי. הוא מיני מאוד, אנרגטי ומלא מרץ. הוא יכול להצליח במעשיו, ובתנאי שיהיה אמיתי עם עצמו ושלם עם הדרך שבחר. הוא איש תקשורת מעולה, אוהב אדם וחברותי מאד. ישראל בחור אמיץ ובעל כושר מנהיגות ויוזמה. הוא שואף לחיות בהרמוניה עם הזולת ללא חיכוכים מיותרים. יש לו חוכמת חיים וכושר שיפוט מאוזן.

ישראל אוגלבו - בן מזל גדי

נולד בתאריך 7.1.1991 מה מגלה לנו תאריך הלידה עפ"י נומרולוגיה?

מספר היום 7 - מצביע על יכולת מעולה להתבונן פנימה, לצמוח ולקבל תובנות. הוא חוקר ללא הפסקה את ההתנהגות שלו, עושה הרבה חשבון נפש וגם נותן אמון באחרים. לפעמים האשליות מתנפצות- אבל הוא יודע לקום על הרגלים ולהתמודד בגבורה. יש לו אינטלקט ושפע של ידע פנימי, המאפשר לו להגיע לאיזון חומרי ורוחני. בפן השלילי עליו להיזהר מהתמכרויות ובריחה לעולמות של שקט מבהיל ופחד.

מספר גורל 28=19=10 מצביע על יכולת להתחבר ללא מודע ולממש את עוצמתו. יש לו כוח (28=כח) בעוצמה אדירה, ויכול להגיע לגאוניות והצלחה בכל מה שיעשה. מספר הגורל מחבר אותו לצו הלב והוא, להגיע לביטחון עצמי, לפרוץ קדימה ולממש את הרצונות שלו. בפן המעכב, חשוב שלא יפחד מכישלון, ישחרר שליטה ויהיה סבלן, במיוחד כלפי בת הזוג אשר משקפת את המחסומים והקשיים שלו.

מפת לידה נומרולוגית קבלית של ישראל אוגלבו – מה מספרת עליו?
משאלת הלב – הוא שואף להרמוניה, שלום בית ולתחושת שלמות אישית.
דרך החיים – מלמדת שכדי להצליח, חשוב לחיות בשליחות ונתינה לקהילה. הוא יודע לפשר ולהרגיע בעת משברים, ומומלץ לו להיזהר מביקורתיות יתר, ולקבל את הזולת כמות שהוא בלי לרצות לשנות.
שורש הנשמה – מצביע על הצורך להפיץ יידע. הוא מתחבר לשוויון, צדק, שיפור וקידום חברתי.
הכוכב השולט הוא כוכב צדק המסמל חום, שפע והצלחה בחיים. לישראל לב טוב, הוא אדם סודי, חרוץ, חכם ומתמיד, ואנשים אוהבים לשמוע את העצות שלו. הוא חבר נאמן ומסייע בשעת הצורך. בפן המעכב- יש לו פתיל קצר שעליו לעבוד עליו.

גלגול קודם\זיכרון נשמתי של ישראל אוגלבו- מה מספר עליו?
הנשמה שלו באה לשחרר פחדים רגשיים, ולהפסיק לחפש גזעים כדי להישען עליהם. הוא צריך לשחרר תלותיות יתר, ועליו להפסיק לשלוט באחרים דרך התגובות הרגשיות. מחפש תשומת לב וחמימות, כדי להרגיש אהוב. קשה לו עם דחייה רגשית, ועליו ללמוד גישה בוגרת לחיים. עליו לשחרר הרגלים ילדותיים המעכבים צמיחה, לפתח ביטחון עצמי ולא לפחד מכישלון. התמקדות בקריירה, לקיחת אחריות ושליטה עצמית, יובילו אותו להצלחה. האמת- ישראל בדרך הנכונה להתגבר על הזיכרון הנשמתי הזה. מעולה!

ישראל אוגלבו - מה מבשר העתיד מבחינה נומרולוגית קבלית? 
שנה אישית – החל מ- 5.2020 עד 5.2021 ישראל בשנה אישית 3- שנה של הצלחה והישגים. תקופה טובה לקצור את הפירות שזרע לפני שנתיים, מתקופת האח הגדול. זה הזמן להשתחרר מתחים, פרסום וחשיפה. קשרים חברתיים מביאים לו שגשוג והצלחה.
פסגה ואתגר בין הגילאים 26-35 (היום, 5.2020 בגיל 29+) מכוונים לפרסום, כספים ועסקים. ישראל אוגלבו מאותגר ממקום, שעליו לדעת לקבל דעות של אחרים, לקחת אחריות על החיים שלו ולהגיע לאיזון והרמוניה עם עצמו.
האות המשפיעה עליו בין הגילאים 27-30 היא האות ל'. זו האות האחרונה בשם, ומשום כך היא מאד משמעותית. היא מייצגת סיומים והתחלות חדשות, כמו כן, רצון לשלום בית, פתיחות וצמיחה אישית.

זו מפת הלידה של ישראל אוגלבו. אני מעריצה אותו כי הוא באמת אדם נהדר. ישראל חבר נאמן, שאפתן ועם גישה בריאה לחיים. הוא צומח, גדל ומקבל תובנות. ועובדה- גילינו אותו בבית האח הגדול ב-2018, הוא מפורסם ומצליח, והיום אנחנו מכירים אותו יותר בהישרדות V.I.P. 2020

 

דעה אישית - ישראל אוגלבו, הישרדות 2020 - על נחישות, עוצמה וכריזמה
על הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

אדם אליוף, האח הגדול 2020: על אמפטיה, רגישות וזוגיות

ליאור דואק, האח הגדול 2020: לאן מוביל הקשר עם תקוה?

קורונה: דברים נסתרים עפ"י נומרולוגיה, קבלה וסוד האותיות

ניקול ראידמן- מה מסתתר מאחורי השם לפי נומרולוגיה קבלית?

עדן אלנה, אירוויזיון 2020: נולדה להצלחה. בדוק!

פארוק וסורייה: למה הם לא זוג במציאות?

מפת לידה פארוק בוראן | הכלה מאיסטנבול

סורייה והשחקנית אסלי אנבר: האם יש קווי דמיון ביניהן?

אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?