תמונת אילוסטרציה על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב תמונת אילוסטרציה

שיחה שלכאורה היתה אמורה להיות רגילה על זוגיות- מתי תהייה לי ולמה אין לי? נסחפה ונחשפה אט אט לרבדים עמוקים של זהות מינית, קושי להתמודד עם הבלבול וההתלבטות: מי אני ומה אני ואיזה דרך אני בוחרת לחיות את חיי ולא בורחת. ואם אני דו מינית, זה הזמן לבחור ולהחליט ללכת אחרי צו הלב בלי להתחשב ב-"מה יגידו"!

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג בנושא: דו מיניות וההחלטה ללכת אחרי הלב

ולא. אישה זו לא חשפה בפניי שהיא דו מינית. 

נטייה זו צפה ועלתה במפת לידה נומרולוגית קבלית בכמה היבטים

1. שנה אישית ורבעונים על פי תאריך לידה הצביעו על שנה של משוב בו היא נדרשת להקים ולבנות את היסודות הרגשיים שלה. רואים את המשבר הרגשי בו היא שרויה, את הנטייה הדו מינית והקושי לשתף פעולה בגין התלבטות זו.
2. השם שלה מעיד עליה כאישה סגורה שלא משתפת אחרים בענייניה הרגשיים, נוטה להתבודד ולעשות חשבון נפש, וכמובן אישה מינית, חמה ואנרגטית.
3. פסגה ואתגר על פי תאריך הלידה מצביעים על הצלחה בסביבת נשים, ותקופה בה מוצאת את עצמה במצבים רגישים ומסובכים. מצב בו היא נדרשת לפשר ולגשר כדי להיות מאושרת. ובנוסף- האתגר העומד בפניה בתחושה של היותה דו מינית הוא, שעליה להילחם בהתנגדות המעכבת אותה ומונעת את ההתפתחות האישית שלה. עליה להיות דעתנית, החלטית ולטפל בבעיות הרגשיות שלה כאן ועכשיו.
4. מספר גורל לפי תאריך לידה מצביע על הקושי לזהות מה אני רוצה, נטישה עצמית של האני האמיתי לטובת הכלל והתלבטויות לאורך זמן.
5. גלגול קודם- זיכרון נשמתי מלמד על פחד מרגשות ולחיות בזוגיות מתוך אחריות ולא מתוך רגש.

במסגרת גילויי הרבדים העמוקים של אישה דו מינית זו, סיפרה על קשר עמוק עם אשה, אשר נרקם כשנתיים אחרי גירושיה מבעלה. היה זה קשר שנמשך כשנה עטוף באהבה גדולה. המשפחה קבלה וידעה על נטייה דו מינית של אימא\סבתא, אולם אף אחד לא דיבר ולא העלה את הנושא על דל שפתותיו. "מה יגידו" המשיך לחלחל ולהכות בכל חלקה טובה של זוגיות זו- אשר בסופו של דבר, החליטה היא להיפרד כדי לגבש לעצמה זהות מינית.

על איזה אתגרים על אישה דו מינית זו להתגבר על מנת ללכת אחר צו הלב?

אחד האתגרים החשובים הוא להפסיק לרצות את הסביבה, משפחה וילדים ולעשות מה שבא לה. לשים את "מה יגידו" בצד ולצאת לדרך חדשה. בנוסף- להפסיק להתלבט, לא לפחד מכישלון ולקחת אחריות על החיים שלה. אתגר אחרון הוא לא לפחד מהרגשות שעולים ולתת להם לגיטימציה פנימית וחיצונית.

בתגובה ענתה "תודה לך ציונה התובנות. אכן, הרגשתי שאני משלמת מחיר כבד על היותי דו מינית בלי להחליט מה באמת הלב שלי רוצה. תמיד אמרתי לעצמי: מה את עושה חשבון לכולם, לכי אחרי האינטואיציות שלך. אחרי האמת הפנימית שלך. אבל לא העזתי. היום הגעתי להחלטה חשובה: אני משנה חשיבה והתנהלות ואתן צ'אנס להכניס אישה או גבר לחיים שלי. ברגע שאחליט, אלך אחרי צו הלב שלי בלי פחד ובושה".

 

 

בריאות - על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב
הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?