ירדן אדרי | האח הגדול. קשת 13 האח הגדול 2020: על ירדן אדרי, מפת לידה ומה שביניהם ירדן אדרי | האח הגדול. קשת 13

אי אפשר להתעלם ממנה. ירדן אדרי כאילו נולדה לתוך בית האח הגדול 2020. כאן היא מצליחה להוציא את כל היצירתיות, הילדותיות והפתיחות המוחצנת שבה. וכן, מפת לידה נומרולוגיה קבלית מגלה הכל! וגם רמז על התאמה זוגית, בינה לבין ליאור דואק

ירדן אדרי | האח הגדול. קשת 13

מבט חטוף על מפת לידה של ירדן אדרי מגלה מספר 3 דומיננטי

שם פרטי=3, מספר גורל = 33=6, משאלת לב= 3 וגם מספר דרך חיים =3....
בפן הבונה החיובי: המספרים מצביעים על יצירתיות, רצון לבטא רגשות ושמחת חיים. תקשורת, חופש הביטוי ודמיון רב. ירדן ניחנה ברוחב לב, רצון לשרת את הקהילה וכישרון ורבלי. יש לה אינטואיציות חזקות והיא פועלת לפיהן.
בפן המעכב השלילי: (ולא בהכרח) ילדותיות, אימפולסיביות וחוסר סבלנות. חוסר טקט, רצון לסיפוקים מידיים והמחשבות רצות מהר יותר מהיישום. ירדן דרמתיות, בלי עצם בלשון ועליה ללמוד לקחת דברים בפרופורציה הנכונה.

מה משמעות השם ירדן אדרי לפי הקבלה?
השם ירדן מצביע על אישה סקרנית, תקשורתית ופתוחה. לעיתים היא כעסנית, אימפולסיבית וילדותית. ירדן, מאד מעריכה את עצמה, הינה לוחמנית, אימפולסיבית ומינית מאד. יש לה מזג חם והצלחה רבה בחיים. יש לה יכולת לנתח דברים, ולעיתים היא ביקורתית, אולם למזלה- יכולה היא לנתב אותם לכיוונים חיוביים. היא בחורה עם לב ענק לנתינה, ויחד עם זאת יש לה כוח והיא תוקפנית. עליה ללמוד לקבל כל אדם כפי שהוא, ולנתב את הכוחות שלה למקומות חיוביים. בשם מופיעים ארבעת היסודות, דבר המצביע על יכולת להגיע לאיזון בחיים.

פסגה ואתגר מתוך תאריך הלידה של ירדן אדרי – מה מלמדים עליה?
הפסגה והאתגר מצביעים על חיפוש עצמי, חשיבה הגיונית, רצון לנהל ועצמאות מוחלטת. קצת קשה לה לקבל הוראות, ולפעמים תעדיף לפעול לבד, ופחות בשיתוף פעולה עם אחרים. ברגע שתינשא, חשוב שתשקיע במשפחה שלה, ופחות לכפות את דעותיה על בן הזוג. ברגע שתהיה משפחתית- היא תצליח ואז יפתחו בפניה שערי שמיים.

על מה מצביע גלגול קודם\זיכרון נשמתי של ירדן אדרי?
הוא מצביע על החובה לעשות שינויים מקצה לקצה ולצאת מגבולות הנוחות. ברגע שתלמד לשחרר את כל המחסומים, היא תגיע למנוחה ולנחלה בחיים שלה. שלא תפחד לבקש עזרה והכוונה, כי רק משם תגיע הישועה. יש לירדן פנטזיות על גבר "למות עליו". מן אהבה כזו שלא קיימת במציאות. ברגע שתבין שזה לא מציאותי - תוכל למצוא אהבה אמתית ולהיות מאושרת.

נגענו באהבה? מעניין, איך ההתאמה הזוגית בין ירדן אדרי לליאור דואק?
אות ראשונה- יצירת מציאות: שילוב האותיות הראשונות מצביע על מצב בו התקדמו בחייהם לבד ובכוחות עצמם. התיקון שלהם הוא בגיוס המשאבים שלהם, כדי להתגבר על כל האתגרים שמציבה זוגיות זו. עבודה אישית עשויה להביא להצלחה.
אות שניה- מיניות ורגש: מצביעים על אתגר בתחום זה. הם מאד שונים בהבעת רגשות וזוגיות כאן לא מומלצת. כמו כן, תיתכן חוסר נאמנות בקשר.
אות שלישית – ניווט כעסים: בשעת כעס, שניהם מתלהמים ומתפרצים זה על זו. ירדן לא שוכחת ועלולה לשמור טינה. ליאור עלול להיעלם ולהשאיר את ירדן עם שאלות ללא מענה.

תכל'ס, ירדן בחורה כארז. מצד אחד דומיננטית חזקה ודעתנית, ומוסיפה הרבה צבע לבית, ומצד שני מאד ישירה, אימפולסיבית ופוגעת בלי להרגיש. האם הזוגיות תישמר מחוץ לבית האח? ימים יגידו! מה שבטוח, לפי תאריך הלידה, צפויה לה זוגיות יפה (אחרת) שעשויה להימשך זמן רב, ואף תוביל לחתונה. בעזרת השם...תרתי משמע.

מקורות: נפתי פרום \ ספר השמות המלא לפי הקבלה הוצאת אסטרולוג

 

דעה אישית - האח הגדול 2020: על ירדן אדרי, מפת לידה ומה שביניהם

על הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

 

 

 

 

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

עדן אלנה, אירוויזיון 2020: נולדה להצלחה. בדוק!

פארוק וסורייה: למה הם לא זוג במציאות?

מפת לידה פארוק בוראן | הכלה מאיסטנבול

סורייה והשחקנית אסלי אנבר: האם יש קווי דמיון ביניהן?

אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?