עדן אלנה | מתוך גמר הכוכב הבא. ערוץ 12 עדן אלנה, אירוויזיון 2020: נולדה להצלחה. בדוק! עדן אלנה | מתוך גמר הכוכב הבא. ערוץ 12

היא יפה, מלאה קסם, מתוקה וגם זמרת מוכשרת! בשבילי - עדן אלנה הייתה המנצחת של אירוויזיון 2020, מהדייט הראשון. משהו בה מגנט אותי. מספר יום הלידה שלה= 7, ומספר גורל = 5, ממש כמו שלי. מבט מעמיק במפת הלידה לפי יום הולדת ב... 7.5.2000 - מגלה עליה הכל. וכן, אנחנו בהחלט יכולים לסמוך עליה שתייצג את ישראל בכבוד. רוצים לדעת למה? 

עדן אלנה | גמר הכוכב הבא. ערוץ 12 

ונתחיל בתאריך הלידה. מה למדים אנו על עדן אלנה, נציגת ישראל אירוויזיון 2020?

מספר יום 7 מצביע על יכולת התבוננות פנימה, צמיחה וקבלת תובנות. לעיתים, היא אוהבת את השקט שלה, ויש לה עולם רגשי מאד עשיר. היא גם מאד מאמינה באנשים, ולעיתים מתאכזבת...אבל כל החיים היא לומדת ותמיד עולה בדרגת המודעות.
מספר גורל 5 מצביע על אהבת החופש, זריזות מחשבתית וחושים מחודדים. כישוריה התקשורתיים תורמים רבות להצלחה שלה. חייה גדושים בסדרה של תפניות מפתיעות, והיא לומדת ליצור תקדימים, לפתוח דלתות ולהביא לפריצת דרך בחיים שלה.

השם עדן אלנה לפי הקבלה – מה מלמד עליה?
השם מצביע על אישה מקסימה ונעימה השואפת להרמוניה עם כל אדם באשר הוא. יחד עם זאת היא עקשנית, דעתנית וחומרנית. עדן מחוברת מאד לתחום המיסטיקה ומנתבת אותו כדי לחיות טוב, להיות מאושרת בזוגיות ובכלל וגם לעשות כסף. מעולה! היא מאד טובה בעסקים, בוגרת בנפשה ויש לה חושים מחודדים. עדן לא מוותרת לעצמה ויודעת להילחם כלביאה להשגת המטרות שלה. היא נחושה, עקשנית ותקיפה לעיתים, ולמזלה - יש לה כושר הישרדות גבוה. מכל דבר היא לומדת ומוכנה לעשות שינויים. אחד השיעורים שלה הוא ללמוד להיות יותר רכה וגמישה.

לפי הקבלה- איך השם עדן אלנה יכול לסייע לה לנצח באירוויזיון 2020?
הכוכב השולט בחייה הוא כוכב צדק, אשר מסמל חום, הצלחה ושפע בחיים. כוכב זה מצביע עליה כאישה טובת לב, סודית, חרוצה ומתמידה. היא חברה נאמנה ומסייעת בשעת הצורך. נכון, יש לה פתיל קצר, אבל הוא גם יודע להתקרר מהר.

הפסגה במפת לידה של עדן אלנה, נציגת ישראל אירוויזיון 2020, כיצד תורם להצלחה?
עד גיל 31 (היום- 2.2020 בת 19+) ואח"כ שוב בין הגילאים 40-49, תקופה זו מאופיינת ביצירתיות, ביטוי אישי ורומנטיקה. פסגה של הזדמנויות למימוש עצמי, הן בתחום הקריירה והן בזוגיות. ראינו איזה יופי עדן אלנה משלבת את שני התחומים.

המעניין הוא האות המשפיעה על עדן אלנה לפי הקבלה
ואכן, זו האות הראשונה – עין, וזה מצביע שמאורע משמעותי קורה בחייה. משהו של התחלה חדשה ופריצת דרך. האות ע' מייצגת הסתכלות נבונה על החיים ומצד שני- גם צחוק וכעס. כמו כן חשוב לה מסגרת של בית, בטחון ויציבות בחיים. חשיבות האני האישי שלה חשובה לה והיא גאה על כך. יש בה שמחת חיים, אהבת האדם והמון אופטימיות.

ובנימה אופטימית נסכם ונאמר, שעדן אלנה, נציגת ישראל אירוויזיון 2020, באה בתזמון הנכון לייצג את ישראל בכבוד. וכן, יש לה מירב הסיכויים להיות בין המקומות הראשונים. היא בחורה בוגרת בנפשה, יודעת מה שהיא רוצה, וכאשר מחליטה - היא הולכת עם הרצונות שלה עד הסוף. הללויה!!!

מאחלת לה המון הצלחה,

מקורות: נפתלי פרום- ספר השמות המלא לפי הקבלה, הוצאת אסטרולוג

 

 

דעה אישית - עדן אלנה, אירוויזיון 2020: נולדה להצלחה. בדוק!

על הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

פארוק וסורייה: למה הם לא זוג במציאות?

מפת לידה פארוק בוראן | הכלה מאיסטנבול

סורייה והשחקנית אסלי אנבר: האם יש קווי דמיון ביניהן?

אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?