פארוק בוראן | תמונה: פייסבוק מפת לידה פארוק בוראן | הכלה מאיסטנבול פארוק בוראן | תמונה: פייסבוק

אני נמסה ממנו" "איפה יש גברים כאלה?" "חיים שלי בלב, אתה" ויש עוד המון תגובות מתלהבות בקבוצת הפייסבוק לסדרה "הכלה מאיסטנבול". מהו סוד הכריזמה לפי מפת לידה נומרולוגית קבלית, של השחקן אוזג'אן דניז, המגלם את פארוק בוראן? אז עבור כל המכורות לסדרה- חקרתי ובדקתי, ותראו מה גיליתי...

פארוק בוראן הרי הוא אוזג'אן דניז

מה מגלה לנו השם לפי הקבלה?

השם אוזג'אן מצביע על אדם טוב לב עם חיבור יפה של רגשות לשכל. אדם הומני ואידיאליסטי המשלב רעיונות עילאיים עם רגש. אדם רומנטי, מוסרי ומתחשב בזולת. אוזג'אן מסור למשפחתו, ויש לו משיכה למיסטיקה ורוחניות. יש לו נטייה לשגות בחלומות שווא בכל הקשור לזוגיות ומערכות יחסים. עליו להיות מציאותי וענייני כשמדובר ברגשות, מין וזוגיות. גישתו לחיים מעשית ומפוקחת. מסתכל על כל נושא מנקודות מבט רבות, ולכן הוא מצליח במעשיו. הוא אדם פתוח, גמיש וחכם וזה מסייע לו בחיים. אוזג'אן דניז פועל בזריזות ולעיתים בפזיזות. בעל יכולת תקשורתית מעולה עם הזולת. הוא דומיננטי ומנהיג ולא אוהב שמחליטים במקומו. חסר טאקט, אבל שנון ומשעשע. עליו להיזהר מביטחון עצמי מופרז.

איך תאריך הלידה 19.5.72 מעצים את הכריזמה של אוזג'אן דניז?

תאריך הלידה מצביע על מרכזיות, שליטה וכריזמה. יש לו אומץ, תעוזה וביטחון עצמי. הוא ייחודי עם יכולת נתינה גבוהה. מה שעליו ללמוד זה להיות סבלן וסובלן ולא להיכנס לוויכוחים ותוקפנות. כמו כן לשחרר שליטה ולא לצבור כעסים. לזכותו יאמר, שיש לו יכולת להתבונן פנימה, להחכים ולהתגבר על המחסומים בחיים שלו.

מפת לידה נומרולוגית קבלית מה מספרת עליו?

• דרך החיים שלו מצביעה על אמפטיה, הדדיות וצורך לשתף פעולה.
• הכוכב השולט מצביע על אדם טוב לב, מהיר, סודי וחרוץ. יש לו חוש הומור שנון, חבר נאמן, ויחד עם זאת חסר טקט ובעל פתיל קצר.
• משאלת הלב מחזקת את הצורך לעשות שינויים מרחיקי לכת ולקבל תובנות.

מהו הגלגול הקודם (זיכרון נשמתי) של אוזג'אן דניז?

גלגול קודם מצביע על צורך לשלוט באחרים דרך תגובות רגשיות. יש לו קושי להיפרד ועליו ללמוד להתבגר. יש משהו ילדותי באישיותו שמצד אחד מחבר אותו לאימא ולצורך שיערסלו אותו, ומצד שני גורם לו לקבל תובנות, להשתחרר ולהיות ממוקד במטרות שלו. קשה לו עם דחייה רגשית כי הוא מאד רגיש ופגיע. ההצלחה בקריירה מוציאה ממנו את הילדותיות ועוזרת לו להשתחרר מהעבר. בסדרה רואים אחד לאחד - איך הזוגיות והקריירה סייעו לו להתנתק מאימא ולהפוך לבוגר.

לסיכום

מפת לידה נומרולוגית קבלית מצביעה על פארוק בוראן \אוזג’אן דניז כאדם כמעט מושלם. מצד אחד, מלא כריזמה, אדם רומנטי וחבר נאמן ואהוב על הבריות, ומצד שני – ילדותי, זקוק לאהבה ובעל פתיל קצר. נוסחה ממש מוצלחת כדי להיות מושא להערצה למאות נשים בעולם. עכשיו אתן מבינות למה הוא כ”כ ממיס לכן את הלב?

דעה אישית - מפת לידה פארוק בוראן | הכלה מאיסטנבול

על הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

סורייה והשחקנית אסלי אנבר: האם יש קווי דמיון ביניהן?

אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?