נבחרת המנהלים החדשה של נתניה תמונה: עיריית נתניה

הכירו את 15 המנהלים החדשים שנבחרו לנהל את בתי הספר השונים בנתניה בשנת הלימודים הבאה

נבחרת איכותית של מנהלים ומנהלות לשנת תשפ"ד נבחרו מתוך מועמדים רבים. להלן רשימת שמות המנהלים: 

טל קורן –קמפוס דורה לאמנויות

סיימה בהצטיינות B.A במדעי ההתנהגות והכלכלה, תואר שני במנהל עסקים והתמחות בהתנהגות ארגונית. התמחתה בבית ברל במסלול הוראה לבתי ספר יסודיים ועברה הכשרת מנהלים לבתי הספר של מכון "אבני ראשה".
הייתה חלק מצוות ההקמה של קמפוס יצחק נבון לאמנויות בדורה, יד ימינה של מנהלת הקמפוס וכיהנה כסגניתה. בעברה עבדה בחברת מטריקס, חברת תוכנה ואינטגרציה המונה כ- 6,000 עובדים בחברה ועסקה בניהול מקצועי של תהליך המיון והגיוס, בדגש על גיוסים טכנולוגיים.

רחל הירשהורן –בית הספר הממ"ד אביחי

רחל בעלת תואר ראשון B.ED בהצטיינות ובעלת תעודת הוראה בהיסטוריה במכללת לוינסקי; בעלת תואר שני M.A בניהול מערכות חינוך במכללת אורות רחובות. כיהנה כמנהלת פרויקט תה"ל בעיריית נתניה להעלאת אחוזי הזכאות בעיר, רכזת פדגוגית ומחנכת כיתה ו' בבית ספר אביחי וחברה בצוות ניהול וצוות מוביל פמ"ע (פדגוגיה מוטת עתיד) וכן כסגנית המנהלת בבית ספר אביחי.
בת חן שטדלר –בית הספר רועי קליין
בת חן הינה בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ממכללת דוד ילין, כאשר בין השנים 2005 – 2009 התמחתה בלקויות למידה, אבחון דידקטי והוראה מתקנת במכללת דוד ילין. כמו כן היא בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי ממכללת אורות אלקנה.
רחל עוסקת בהוראה כ – 20 שנה, הייתה מחנכת בכיתות י-יב ורכזת פדגוגית בחטיבה העליונה באולפנית בר אילן. כמו כן ריכזה את תחום הפיתוח המקצועי וההשתלמויות בחטיבה העליונה.

יסמין אזולאי –בית הספר היסודי ממלכתי ע"ש נתן אלבז

יסמין בוגרת לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה וחינוך במכללת כנרת שבעמק הירדן, לימודי הוראת אנגלית B.ED במכללת שאנן שבקרית מוצקין, עברה הכשרה של רכזי חינוך חברתי בלוחמי הגטאות ובעלת תואר שני M.Aבניהול מערכות חינוך במכללת גורדון בחיפה.
היא אוהבת להוביל ולעבוד בשיתוף פעולה עם צוות המורים, יודעת להאציל סמכויות ולקדם פרויקטים בית ספריים ועירוניים.

הודיה רשיד –מנהלת בית הספר הממ"ד עוזיאל

הודיה היא בוגרת תואר ראשון בחינוך במכללת תלפיות – התמחויות בתחומי תנ"ך ומתמטיקה, בוגרת תואר שני בניהול מערכות חינוך במכללת אורות ישראל וכן לימודי קורס הכשרת מנהלים של משרד החינוך – אבני ראשה.
היא אשת חינוך מובילה, בעלת ניסיון ניהולי ופדגוגי עם ילדים ונוער, פרויקטים ומיזמים חברתיים. 

רונית קרן - בית הספר אמי"ת אורגד

רונית היא בעלת תואר ראשון במתמטיקה ותושב"ע במכללת שאנן, תואר שני במחשבת ישראל באוניברסיטת חיפה, למדה לימודי קאוצ'ינג באגודת המאמנים בישראל ובוגרת קורס מנהלים באבני ראשה וקורסים להתפתחות מקצועית ואישית. 20 שנה היא עוסקת בחינוך בנים ובנות בבית ספר אריאל, מתוכן 13 שנה כמנהלת שכבה בבית הספר.

מתן ראב"ד –בית הספר ש"י עגנון

הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וחינוך מיוחד במכללת תל חי, ערך הסבה להוראה במכללת אורנים, בעל תואר שני באוניברסיטת תל אביב בחוג למדיניות ציבורית ובוגר קורס מנהלים אבני ראשה במכללת אורנים.

מתן ראב"ד ניהל מספר שנים בהצלחה יתרה בית ספר שש שנתי ייחודי בירושלים – בית הספר רעות המשלב דתיים, מסורתיים וחילוניים ממגוון רקעים סוציו-אקונומיים ורמות לימוד.

רות עמרני - חטיבת הביניים בתמר אריאל

רות היא בעלת תואר שני במנהיגות חינוכית מאוניברסיטת בר אילן, למדה טיפול סי.בי.טי במשך כשנתיים בבית החולים שניידר וייעוץ אסטרטגי וקאוצ'ינג במשך כשנתיים בטכניון.
היא פועלת כ – 23 שנים במערכת החינוך: 14 שנים בתיכונים שש שנתיים מקיפים בחמ״ד
ו – 9 שנים כמנהלת המט״ד - מרכז טכנולוגי דתי.
היא המנהלת היוצאת של המט"ד והיא הובילה את בית הספר להישגים יוצאי דופן, לרבות פרס חינוך החמ"ד תשפ"ג והקמת מכללת יג' למקצועות תחבורה מתקדמת. 

כרמית דנה –מרכז טכנולוגי ויצ"ו קנדה

בעלת בי.איי במדעי המדינה ופילוסופיה כללית באוניברסיטת בר אילן, בעלת תעודת הוראה במסלול הכשרת אקדמאים במקרא ובמדעי החברה, בוגרת לימודי תעודה בהנחיית מורים מטעם משרד החינוך- המנהל לחינוך התיישבותי ובוגרת לימודי תואר שני במקרא, מסלול להכשרת מורים באוניברסיטת בר אילן. כמו כן היא בוגרת קורס מנהלים של מכון אבני ראשה במכללת בית ברל. 

ענבל שרף - בית הספר אלתרמן

ענבל היא בעלת תואר ראשון בחינוך המיוחד, בהוראה מתקנת, קריאה וכתיבה ותואר שני בניהול מערכות חינוך. הייתה בעברה מחנכת כיתה, מנהלת חטיבה צעירה, סגנית מנהלת ובשמונה השנים האחרונות ניהלה את בית הספר היסודי דוד ילין בתל אביב.
שרף: "אני מאמינה כי בכל נער ונערה קיימות היכולות להצליח ולהביא לידי ביטוי את הכישורים הטמונים בהם וכי תפקידו של הצוות החינוכי הוא לקדם מוטיבציה פנימית אצל כל תלמיד תוך הגברת תחושת השייכות, המסוגלות ומתן אוטונומיה וכן אמונה ביכולתם להצליח". 

מאיר בן סימון - בית הספר השש שנתי אלדד

בן סימון, הוא בעל תואר ראשון ותואר שני במדעי-המחשב, בוגר לימודי בימוי והוראת תיאטרון, בעל תואר שני באמנות התיאטרון והשתלם בלימודים באקדמיה המלכותית לאמנויות הדרמה בלונדון.

בן סימון שימש בתפקידים מגוונים במערכת החינוך הפורמאלית – הוראה, ריכוז וחינוך – במרכזי מחוננים, במסגרות על-יסודיות ובחינוך המיוחד; ולצידם יש לו ניסיון ניהולי עשיר במערכת הביטחון ובתחום התרבות; הוא חבר הנהלה בעמותת בוגרי 8200 ובוגר התוכנית להכשרת מנהלים אבני ראשה. 

אוריה חברוני – בית הספר אמ"ית בר אילן

בוגר ישיבות "מדברה כעדן" – מצפה רמון וישיבת "ברכת יוסף" – אלון מורה.
בעל תואר ראשון ותעודת הוראה בתוכנית המצוינים במסלול תנ"ך ותושב"ע, בעל תואר שני בתוכנית מדע והלכה מאוניברסיטת בר אילן ובוגר קורס מנהלים אבני ראשה.
בתפקידו האחרון כיהן כמנהל ישיבה תיכונית "חיצים" באיתמר ובמקביל – התנדב כחבר ועדת חינוך וכחבר ועדת קליטה בישוב, מדריך חתנים ומשפחה ומלווה נוער. 

רויטל עומר – בית הספר נועם

רות היא בעלת תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן, בעלת רישיון עורכת דין ורישיון נוטריוני ובעלת תואר שני ותעודת הוראה במתמטיקה, בוגרת "צור עתודה לניהול" וקורס הכשרת מנהלים אבני ראשה. בתפקידה האחרון הייתה מנהלת תיכון, אולפנת בני"ע בהדר גנים בפתח תקווה.

איציק מגריסו – מנהל תיכון אורט יד לבוביץ

איציק – בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, בעל תואר שני במנהל עסקים מהאקדמית נתניה, עשה הסבת אקדמאים להוראת מתמטיקה בעל יסודי, במכללת לוינסקי לחינוך בתל אביב ובוגר קורס אבני ראשה במכללת לוינסקי.
קודם שפנה לחינוך, שימש במשך כ – 12 שנים כיועץ השקעות ופנסיה ומנהל מחלקת לקוחות פרימיום בבנק.
במערכת החינוך הוא מכהן משנת 2014 כמחנך כיתה באורט לבוביץ, רכז שכבה, רכז לימודי מתמטיקה ומ"מ מנהל החטיבה העליונה. 

תום מודן – מנהל גמנסיה נתניה

תום הוא בעל תואר ראשון בהוראת תקשורת וקולנוע בסמינר הקיבוצים, בוגר השתלמות קהילת מובילי תקשוב פסג"ה חדרה, בוגר השתלמות רכזי מעורבות חברתית - מנהל חברה ונוער וכן בוגר הכשרת מורה מוביל – מורים מנחים קהילות למידה בית ספריות מטעם מהלך השקפה, מחוז חיפה. הוא בעל תואר שני בטכנולוגיות בחינוך בסמינר הקיבוצים בתל אביב.
תום עסק בהפקות קולנוע, היה עוזר הוראה בסמינר הקיבוצים, רכז תקשוב רישתי , רכז מעורבות חברתית ומורה לתקשורת וקולנוע בגמנסיה חדרה, ניהל קהילת לומדים מקוונת במכללת אורנים, שימש כמדריך מקצועי בנושאי הוראה ולמידה חדשנית בקהילת למידה במשרד החינוך, היה מנהל חדשנות פדגוגית ברשת תיכון גמנסיה ואף מרצה לטכנולוגיה בחינוך.