23 נשים וגברים קיבלו "אות יקיר העיר נתניה" צילום: רן אליהו

בטקס ומרגש הוענק אות יקיר העיר נתניה לשנת תשפ"ג ל– 23 נשים וגברים, שבפעילותם למען העיר והקהילה תרמו להאדרת שמה ורווחת תושביה 

בערב חג השבועות נערך טקס יקיר העיר בהשתתפות מאות מתושבי העיר, בני משפחות היקירים, חברי מועצת העיר ואישי ציבור אשר באו לחלוק כבוד ל - 23 יקירי נתניה ובהם שני בני זוג על פעילותם ותרומתם למען העיר ותושביה.
במהלך הטקס הוצג מפעל חייהם וכן צוינו אירועים, פרויקטים ומיזמים קהילתיים אותם הובילו למען הקהילה המקומית.

שמות הזוכים: יהודה אחרק; מקסים אלגרבלי; נירה הרדוף; זליג וורונה; יוסף ורות ז'מבוקי; דר' צבי זקס; אליהו חדאד; בכור ימין; פרויז יעקבזאדה; שלמה כהן; תמר כשר; יפה לורנצי; נחמה מזור; אברהם משה נעים; יפה סגל; ציפורה סודק; שוש ערער; מרים וד"ר לאון קליין; מרים קריאף; לייב קרסניקר; דוד זאב שולמן.

הנהלת העיר שברכה את המעוטרים כתבה בחוברת שהופקה במסגרת הארוע: "במדרש תנחומא נכתב- "אתה מוצא שלושה שמות שנקראו לו לאדם: אחד מה שקוראים לו אביו ואימו, אחד מה שקוראים לו בני אדם ואחד מה שקונה לו לעצמו, טוב מכולם מה שקונה הוא לעצמו".
"אתם, מקבלי העיטור, קניתם לעצמכם את שמכם. פעולותיכם רבות השנים למען העיר והחברה, התנדבותכם למען מיעוטי היכולת, פועלכם למען רווחת הפרטים בחברה – קנו לכם את שמכם ועל כך תבורכו.
בעידן שבו יש לגשר על פערים חברתיים וכן על שסעים שנתגלו בחברה, אתם הראשונים להתייצב. כל אחד מכם שלא פעם נדרש להתגבר בעצמו על קשיי הקליטה שלו בארץ, מיהר להפנות את המבט החוצה, אל האחר ובכך תרם לחוסנה של החברה בנתניה".