פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
אירועי קיץ לנוער נוער נתניה מבלה את החופש אירועי קיץ לנוער

עשרות בני נוער מבלים במועדוני הנוער העירוניים. לכבוד קו מחצית החופש, מדור הנוער ממליץ איך עושים את הקיץ, אז למי שעדיין מחפש הזדמנות לגוון את החופש, מוגש מידע מהמקומות המומלצים לחיות את החופש בגדול

המועדונים "המקלט", "המרתף", "הפוך על הפוך" ומועדון "המקום" זכו במהלך החופש להיות מרכזי בלוי מבוקשים במיוחד. 

 

מלי אלמו מהמחלקה לחברה ונוער המרכזת בימים אלה את העשייה במועדוני הנוער העירונים הנמצאים במרכז העיר תיארה את המתרחש בשטח "כל המועדונים פתוחים בקיץ בערבים אל תוך הלילה ומציעים לנוער מגוון סדנאות ופעילויות, המתקיימות בהובלת מדריכי נוער מנוסים וחדורי מוטיבציה וצוות של חיילי נח"ל יצרתים חברי תנועת תרבות.
בתחילת יולי התקיים אירוע פתיחת קיץ ענק בגן גיבורים, שכלל תחנות הפעלה גרפיטי ויצירה ומסיבה לנוער. במהלך החופש שולבו בילוי עם זמן איכות שהוקדש להעשרה.
במועדון המקום התקיים ערב מושקע לפתיחת הקיץ, סדנת צילום לבנות, ערב סטאנדאפ שבו השתתפו עשרות נערים ונערות שהפגינו את כישורים מרשימים במיוחד. את הכוח הנשי חיזקה סדנת להגנה עצמית לבנות שהתקיימה במועדון הפוך על הפוך, שבה תודרכו הנערות כיצד לזהות איומים ולהגן על עצמם במידת הצורך. נרשמה גם הצלחה גם בסדנת משחק במועדון המרתף, בה המיקוד היה על כישורי האלתור וחיזוק חוש היצירתיות.
סדנה מוזיקאלית יוצרת התגבשה במועדון הפוך על הפוך. סדנת הכנת שוקולד המתיקה את הזמן לבאי מועדון המקלט, האירוע סוכם כמוצלח טעים ומתוק במיוחד, יזכר כנקודת שיא גם ערב מולטימדיה שהתקיים במקלט שבמהלכו נפתחו תחנות הפעלה אינטראקטיביות לנוער ומגוון שולחנות משחק.
מפגש מגבש נרשם בסדנת מאסטר שף שליכדה ואירחה במועדון המרתף את באי המועדונים האחרים, שהגיעו בהמוניהם לערב תחרות שכלל את  מיטב התבשילים הבישולים והעיצובים.
כמו כן התקיים ערב פול מון במרתף – מסיבת נוער גדולה עם דוכני משחק ועמדת תקלוט מתחלפת. 
מהמחלקה לחברה ונוער המנוהלת על ידי אגף הנוער והצעירים המתנהל בתמיכת מינהל חינוך וחברה והעמותה לחינוך בלתי פורמלי נמסר: "ההתלהבות נמשכת והצפייה להמשך החוויות המתוכננות לחופש בעיצומה, תכנית ההמשך כוללת, סדנת כלי הקשה וערב טריוויה במועדון המרתף, סדנת דיג'י במועדון הפוך, פעילויות החופש של המועדונים יחתמו באירועי סיום מרגשים במיוחד, שיתקיימו בכל אחד ממועדוני הנוער העירוניים".

למדריך המלא לאירועי הנוער בחופש הגדול: לחץ/צי כאן