המכללה האקדמית נתניה  בעקבות גל הטרור: חשש במכללת נתניה מפגיעת סטודנטים ערבים המכללה האקדמית נתניה 

לא שקט במכללה האקדמית בעיר, כאשר סטודנטים הביעו חשש להגיע ללימודים מחשש שייפגעו. אחת המפות במוסד החינוכי הושחתה והשם ישראל הוחלף בפלסטין. סטודנטית: "להעיף סטודנטים ששכחו שהם חיים בישראל". המכללה: "מקרה בודד ונקודתי. כולנו תקווה לימים טובים יותר" 

המפה שהושחתה 

גל הטרור שמשתולל לאחרונה ברחבי הארץ מלחיץ לא מעט סטודנטים במכללה האקדמית נתניה, שם לומדים יחדיו יהודים וערבים. סטודנטים יהודים עמם שוחחנו הביעו חשש להגיע ללימודים ואף ציינו כי בעקבות האירועים האחרונים, במכללה הודיעו כי עד חג הפסח יתקיימו הלימודים בזום. עוד נודע כי באחת הכיתות הושחתה מפת ישראל, כאשר שם המדינה נמחק ובמקומו נכתב 'פלסטין'.

"יש מלא סטודנטים שחוששים להגיע למכללה שמא יתרחש שם חלילה פיגוע או ניסיון לפגוע בנו הסטודנטים היהודים", ציינה סטודנטית למשפטים במכללה. "לאור המקרה שהיה במכללה עם מפת ישראל שהושחתה והוחלף בה השם מישראל לפלסטין, אנחנו קוראים למכללה להעמיד את האחראים לדין משמעתי ואף להעיף לגמרי את הסטודנטים הללו, ששכחו שהם חיים במדינת ישראל".

מהמכללה האקדמית נתניה נמסר בתגובה: "מדובר במקרה בודד ונקודתי של מפה אחת אשר טופל באופן מידי והכיתוב הוסר. במכללה האקדמית נתניה לומדים שנים רבות יחד ובשותפות מלאה סטודנטים יהודים וערבים תוך שמירה על ערכי אהבת אדם וסובלנות, ולא ניתן לשום גורם קיצוני לפגוע במרקם זה. כולנו תקווה לימים טובים יותר של שלום ושקט".

אשר לטענה כי בעקבות המצב הלימודים יתקיימו בזום עד פסח, הוסיפו במכללה כי "הלימודים במכללה האקדמית נתניה הינם פרונטליים במתכונת היברידית. הסטודנטים רשאים לבחור אם להגיע פיזית או ללמוד מרחוק, כפי שנהוג במוסדות אקדמיים רבים".