ארכיון | תמונה: עיריית נתניה  בעקבות הקורונה: נבחנת האפשרות להארכת עונת הרחצה ארכיון | תמונה: עיריית נתניה 

טלי מולנר פנתה לראש העירייה בבקשה לאפשר לתושבים לבקר בחופים עד סוף אוקטובר. "הנחיות הקורונה הרחיקו את הציבור מהחופים. המטרה היא לאפשר להם ליהנות עוד מהים", היא אומרת. בעירייה העריכו כי תהיה רק סוכת חורף, אך טרם הכריעו סופית בסוגיה 

ארכיון | תמונה: עיריית נתניה 

האם תושבי נתניה יזכו ליהנות מספר ימים נוספים מחופי הים לרגל ההקלות בסגר השני? המשנה לראש העירייה והממונה על החופים, טלי מולנר, פנתה לראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, בבקשה להאריך את עונת הרחצה ולהשאיר את סוכות ההצלה פתוחות עד סוף החודש הנוכחי.

"ביקשתי מראש העירייה להאריך את עונת הרחצה עד סוף החודש במטרה לאפשר לציבור ליהנות עוד מהים", אישרה מולנר בשיחה עם "נתניה נט". "הנחיות הקורונה הרחיקו את הציבור מהחופים לתקופה ארוכה, ואמנם בתחילת השבוע ההקלות בסגר התירו לשוב אליהם, אולם זה יוצא מספר ימים לפני סיום העונה. תושבים רבים פנו אלי בנושא, אני כמובן תומכת ולכן פניתי בנושא לראש העיר, שהבטיחה לבדוק את העניין. אני מאוד מקווה שנשאיר את הסוכות פתוחות עד סוף אוקטובר".

בהקשר זה יש לציין, כי החלטות דומות על הארכת עונת הרחצה כבר התקבלו בתל אביב ובהרצליה. בתל אביב הוחלט כי עד סוף נובמבר יפעלו לא פחות משבע תחנות הצלה, והמגמה תימשך, אם כי במתכונת מצומצמת יותר, עד פברואר 2021, אז תפעלנה שתי תחנות. בהרצליה ימשיכו שלושה חופים לפעול עד אמצע מרץ בשנה הבאה.

בעירייה נשמעו סקפטיים למדי באשר לאפשרות ההארכה והעריכו כי עם תום העונה תופעל רק סוכת חורף, אך כאמור, מולנר טרם קיבלה תשובה רשמית בנושא מפיירברג-איכר והביעה אופטימיות שבקשתה למען התושבים תיענה בחיוב.