הרכב בו נשכח הפעוט | צילום: שלומי מרצ'ביאק דוברות מד"א פעוט נשכח ברכב בנתניה מספר שעות הרכב בו נשכח הפעוט | צילום: שלומי מרצ'ביאק דוברות מד"א

פעוט בן 9 חודשים נשכח ברכב בנתניה על ידי אביו. הפעוט סובל ממכת חום. משטרת ישראל פתחה בחקירה

הרכב בו נשכח הפעוט | צילום: שלומי מרצ'ביאק דוברות מד"א

בפעם השנייה השבוע נשכח ילד ברכב בנתניה.

בשעות הצהרים (שישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על פעוט בן 9 חודשים ששהה מספר שעות ברכב נעול ברחוב אפרים אלנקווה בנתניה.

מקורבים לאב מסרו לנתניה נט כי האב רגיל לקחת שני ילדים למוסדות חינוכיים בכל בוקר והבוקר לקח שלושה ילדים. לאחר שהוריד את שני הילדים, הלך למקום עבודתו וכשסיים לעבוד הגיע לרכב ומיד ראה שהפעוט נשאר ברכב. הוא הזעיק את צוותי מד"א שהגיעו תוך דקות ספורות והעניקו במקום טיפול רפואי לפעוט, שהיה במצב בינוני ויציב עם סימני מכת חום ופינו אותו לבית חולים לניאדו. 

פראמדיק מד"א רפי שבע סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הפעוט מחוץ לרכב מוחזק בידיים של גבר כשהוא חם מאוד למגע. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי הטיפול הרפואי שכלל קירור סיפרו לנו שהילד היה בתוך הרכב מספר שעות. מצבו היה בינוני ויציב ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים"

מנדי אושקי חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו בני המשפחה כי הפעוט שהה ברכב זמן ממושך. למרבה הנס הרכב חנה במקום מוצל ונמנע אסון. לאחר הסיוע הראשוני הילד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים לניאדו כשהוא בהכרה מלאה".

מבית חולים לניאדו נמסר כי הפעוט הגיע למחלקה לרפואה דחופה לילדים בלניאדו ומטופל בחדר הטראומה, מצבו של הפעוט יציב, נמצא בהכרה מלאה.

ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נחקרות "משטרת ישראל קוראת להורים לגלות עירנות ואחריות לשלומם של ילדיהם, ולהקפיד לבדוק שלא נשארו ילדים ברכב".