צילום | ארכיון  3 מקרי התייבשות בנתניה כתוצאה מהשרב צילום | ארכיון

במד"א מביעים סיפוק מהמספר המועט של מקרי ההתייבשות בנתניה - רק שלושה מקרים של התייבשות "לשמחתנו בנתניה שמעו להנחיות מד״א ושאר גורמי הרפואה והחרום"

צילום | ארכיון 

משעות הבוקר (רביעי) טיפלו החובשים והפראמדיקים של מד״א ב-3 בני אדם שנפגעו כתוצאה מהחום בעיר. 2 מהם פונו לבי״ח לניאדו להמשך קבלת טיפול רפואי, ואחד טופל במקום. סך הכל בארץ טיפלו.צוותי מגן דוד אדום ב-144 בני אדם שסבלו ממכת חום, התייבשות, התעלפות ותשישות, בהם ילד בן 8 מרהט שסבל ממכת חום ופונה לבי"ח במצב קשה ו-143 במצב קל, שסבלו מהתייבשות, התעלפות וסימני מכת חום.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "לשמחתנו בנתניה שמעו להנחיות מד״א ושאר גורמי הרפואה והחירום. מנתוני מגן דוד אדום עולה כי לא נרשמה היום עלייה משמעותית במקרים של פגיעות כתוצאה מהחום, לעומת יום קיץ שגרתי, על אף השרב הכבד. ניתן לייחס זאת למשמעת של הציבור, שנשמע להמלצות של מגן דוד אדום ושאר גורמי הרפואה והחירום. הדבר מדגיש את החשיבות מצילת החיים שיש בהישמעות הציבור להנחיות. בשריפות שפרצו משעות הבוקר, פועלים צוותי מד"א בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הכיבוי ושאר כוחות הביטחון, ומאבטחים את פעולות הכיבוי ברחבי הארץ. צוותי מד"א ממשיכים בהיערכות המיוחדת ויתנו מענה לכל תרחיש".