מיכל בן רעי החצר הנשית בנתניה תיקרא ע"ש מיכל בן-רעי ז"ל מיכל בן רעי

החצר הנשית בנתניה תיקרא על שמה של מיכל בן-רעי, תושבת נתניה עד השנה האחרונה, שנפטרה במפתיע יומיים לאחר לידתה ממחלת הסרטן, כך הודיעה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, הודיעה כי החצר הנשית בעיר- בית מעצים לנערות ונשים, תיקרא לזכרה של מיכל בן-רעי

החצר הנשית בנתניה מהווה מרחב פתוח, רב תרבותי, מגן ומעצים לנערות ונשים צעירות (בגילאי 13-30) במצבי מצוקה וסיכון ובפני כל מי המבקשת תמיכה חברתית, רגשית, חינוכית או טיפולית.

מיכל בן רעי שהיתה מתנדבת, פעילה חברתית ומקימת "מעגל נשים נתניה" התנדבה גם ב"חצר הנשית" בנתניה וסייעה בפרויקטים שונים למען הנשים. בשנת 2013 קיבלה מיכל את אות ראש העיר למתנדבים מצטיינים.

"אישה מדהימה, יפה חיצונית ויפה עוד יותר פנימית, באישיותה הקורנת והכובשת הצליחה להקים את מעגל הנשים בנתניה, עיר מגוריה עד השנה האחרונה בה עברה לאבן יהודה", ספדה פיירברג-איכר " מתנדבת בכל רמ"ח אבריה שעל עשייתה והתנדבותה זכתה באות המתנדב. הלב נשבר כשנודע לנו על לכתה מאיתנו כך באמצע החיים ואין מילים שיכולות לבטא את גודל הכאב על האובדן הקשה, אין מילים שיכולות לנחם את בן הזוג ואת שלושת ילדיה הקטנים, ביניהם תינוקת בת יומיים. בעוצמות בה ניחנה אין לי ספק שהיא תמשיך להגן על משפחתה ועל כלל האנשים שזכו להכירה. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים".

פיירברג-איכר ניחמה את בני משפחת בן-רעי וסיפרה על כוונתה לקרוא לזכרה של מיכל את החצר הנשית. "החצר הנשית הוקמה במיוחד עבור נערות, צעירות ונשים הזקוקות לסיוע, תמיכה והעצמה ומשמש עבורן כ'בית שני'. עשייתה הרבה של מיכל, תרומתה והתנדבותה של מיכל למען הקהילה ולמען נשים תיזכר לנצח ואין מתאים מלהנציח את זכרה במקום אשר יוצר שינוי מהותי בחייהן של הנשים ומאפשר להן הגשמה והעצמה".