הוארך מעצרו של אליהו ארז הוארך בשנית מעצרו של אליהו ארז הוארך מעצרו של אליהו ארז
הוארך מעצרו של אליהו ארז, האיש שניסה לרכוש את מכבי נתניה ונעצר ב 17.5. פרקליטו של אליהו ארז "זה שאדם מתענין ברכישת קבוצה לא הופך אותו לרמאי" 
בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום את מעצרו של אליהו ארז עד ליום 29.5 
 

על פי החשד נהג אליהו ארז לרכוש את אמונם של אנשי עסקים ולשכנע אותם להכנס לשותפויות עסקיות בארץ ובעולם, ולאחר שהשקיעו את חלקם בעסקה, גנב את כספם וזייף המחאות תוך גרימת נזקים במאות אלפי שקלים. במהלך חקירתו באזהרה ב-2006 שוחרר בתנאים מגבילים וכעבור מספר חודשים עזב את ישראל למדינה זרה. אליהו ארז ניסה לרכוש את מכבי נתניה, אולם לפני שעשה זאת אתמול בנהריה נעצר והובא לחקירה. 

בא כוחו של אליהו ארז בבית המשפט: "הפרשה החדשה, פרשת מכבי נתניה בכדורגל, לא ברור לנו אם הוגשה תלונה על ניסיון מירמה, או שסתם מישהו הגיע לתחנת המשטרה לשפוך את ליבו כי הענין עלה לתקשורת, כי לפני כן לא נשמעו שום תלונה. זה שאדם מתענין ברכישת קבוצה לא הופך אותו לרמאי, ואם כן איפה שותפיו למרמה".

שופטת בית המשפט החליטה כאמור להאריך את מעצרו של ארז וקבעה בהחלטתה "שוכנעתי כי יש לאפשר את המשך החקירה כשהחשוד נתון במעצר, וכי שחרורו בשלב זה לחלופת מעצר, לא יהיה די בו כדי לאיין את מסוכנותו, להפיג את החשש לשיבוש ההליכים ולהשיג את תכלית המעצר"