הדמיית רמפת גשר האחדות בשעה טובה: תוקם רמפה מזרחית לגשר האחדות הדמיית רמפת גשר האחדות

הרמפה המזרחית תוקם מדרום לצפון בכביש החוף ותאפשר גישה וכניסה נוספת לנתניה לנוסעים, בהמשך צפויה להיבנות גם רמפה מערבית 
לאחר הליכי תכנון ממושכים, אישר משרד התחבורה לעיריית נתניה לצאת לעבודות להקמת הרמפה המזרחית שתתחבר לגשר האחדות

עיריית נתניה באמצעות ח.ל.ת, פרסמה ביום חמישי האחרון מכרז להקמת רמפה מזרחית שתתחבר לגשר האחדות ותקל משמעותית על עומסי התנועה בכניסה לעיר. עבודות הפיתוח יאפשרו גישה וכניסה נוספת לנתניה לנוסעים מדרום לצפון בכביש 2. י
במסגרת העבודות, ייעשו גם עבודות לפיתוח נופי וגינון, יוקמו קירות תמך, יתבצעו עבודות גישור וכן יוקמו מערכות מים, ביוב ותאורה. 
העבודות צפויות להמשך כשנה וחצי, בעלות כוללת של כ- 50 מיליון ₪

 ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אנחנו עושים כל מאמץ כדי לשדרג את התשתיות התחבורתיות של העיר ובתוך כך, להקל על תנועת כלי הרכב בתוך העיר וממנה. דוגמא בולטת לכך הינן העבודות שאנו מבצעים לחיבור רח' איינשטיין לכביש החוף, חיבור אשר יאפשר כניסה ויציאה מנתניה מכיוון צפון."

עו"ד שירי חגואל סיידון, יו"ר דירקטוריון ח.ל.ת: "אני גאה לעמוד בראשותו של תאגיד עירוני, המהווה את הזרוע הביצועית והיעילה של העירייה ומקדם את עבודות הפיתוח הנרחבות במתחמי המגורים החדשים של נתניה וכמובן בהקמת תשתיות על ופרוייקטי דגל, על פי חזונה ומדיניותה של ראש העיר."

בימים אלה החלה החברה לפיתוח ותיירות נתניה בעבודות הכנה של השטח המיועד לפיתוח הרמפה, במקום מבוצעת העתקת תשתיות ופינוי עצים ופסולת במטרה לייעל את עבודות הקמת הרמפה.