פעימה חדשה - הסיעה שנותנת ייצוג לאדם עם מוגבלות אלינה חילביץ

אלינה חילביץ הפעילה החברתית הוותיקה, בעלת 100% נכות, חברה לטלי מולנר ומתכוונת לעשות הכל על מנת לקדם את זכויות הנכים ובעיקר להנגיש מקומות רבים בעיר עבור בעלי מוגבלויות. "בעזרת השם טלי תהיה ראש העיר ותוביל את השינוי למען ציבור הנכים בנתניה", היא אומרת 

חיזוק משמעותי לסיעת 'פעימה חדשה' בראשות טלי מולנר: הפעילה החברתית אלינה חילביץ' מצטרפת לרשימה במטרה להשמיע את קולם של ציבור הנכים בעיר. "אלינה, המוגדרת כבעלת 100% נכות, היא פעילה חברתית ותיקה, מתנדבת שנים רבות למען הקהילה ואקטיביסטית בכל רמ"ח אבריה", כתבה מולנר בהודעה על הצטרפותה של חילביץ. "אין מחאה שהיא לא נמצאת בה ואין מאבק צודק שהיא לא לוקחת בו חלק".

עוד הוסיפה מולנר כי "על אף המוגבלות הפיזית אלינה מתפקדת כבולדוזרית מדהימה והיא חלק משמעותי מאוד בסיעת 'פעימה חדשה'. הנושא החשוב הזה שנקרא אנשים בעלי מוגבלויות נמצא בדמי וכאמא לילדה מיוחדת אני מתחייבת לשים אותו בראש סדר היום הציבורי העירוני שלנו".

"אני מכירה את טלי מולנר כבר הרבה שנים, היא ביקשה ממני להצטרף ל'פעימה חדשה' ואני גאה להיות חלק מהנבחרת שלה ולייצג את ציבור הנכים", אומרת אלינה בשיחה עם 'נתניה נט'.

אלינה חילביץ, 42, נולדה ברוסיה ועלתה ארצה בגיל 10. היא מתגוררת בצפון העיר עם אמה צילה ועובדת בחברת אוטוריטה – מעבדות מתקדמות לבדיקות מערכות לגילוי וכיבוי אש. חרף מוגבלותה, היא מסייעת לאמה כלכלית. אלינה נכחה לא אחת בהפגנות למען הנכים בנתניה ואף מגיעה לעיתים לישיבות המועצה על מנת להשמיע את קולה.

"יש המון מקומות בנתניה שלא מונגשים לנכים. אנחנו לקראת סיומה של שנת 2023 והגיע סוף סוף הזמן לדאוג לדברים האלה", היא קובעת. "הנושא הזה לא מטופל מספיק וחבל. יש הרבה נכים בנתניה שלא מקבלים את מה שמגיע להם, הציבור הזה חשוב לי מאוד ואני מתכוונת לעשות הכל כדי לדאוג להם ולזכויות שלהם במועצה הבאה".

אילו תגובות את מקבלת על הצטרפותך לסיעת 'פעימה חדשה'?

"קיבלתי המון תגובות מחזקות והרבה אנשים כבר אמרו לי שיצביעו לטלי מולנר כי הצטרפתי אליה. בעזרת השם בסוף טי החודש טלי תהיה ראש העיר ותוביל את השינוי למען ציבור הנכים בנתניה".