אלון אלרואי עם המועמד אבי סלמה חברי המועצה אלון אלרואי ואבי סלמה

בצעד שהפתיע רבים, הודיע השבוע יו"ר הליכוד בנתניה אלון אלרואי על תמיכתו במועמד לראשות העיר אבי סלמה. אלרואי: "מחובתי הציבורית לא לחשוב מה היה נכון לנתניה בחמישים שנה לאחור, אלא מה נכון לעיר נתניה ב-50 השנים הבאות" 

אלון אלרואי ששימש במהלך הקדנציה כיושב ראש מועצת העיר נתניה, יו"ר ועדת הכספים, ממונה על השכונות ויו"ר ועדת תכנון ובניה עובר צד וירוץ כמספר 2 בסיעתו של אבי סלמה.
בהצהרה משותפת הודיע ביום שלישי כי הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. "רבים מכם יודעים עד כמה העיר שלנו יקרה לליבי. הייתה לי זכות עצומה לשרת אתכם כחבר מועצת העיר במשך 15 שנים בתקופתם של שלושה ראשי עיר שונים: יואל אלרואי, צבי פולג ומרים פיירברג איכר"

"את מרים" אמר אלרואי "אני מכיר שנים רבות. היא השקיעה עשרות שנים מחייה למען העיר נתניה ואני מעריך מאוד את פועלה וגם מחבב אותה ברמה האישית, אבל, במערכת הבחירות 2023, הגעתי למסקנה שהעיר צריכה משהו אחר אחרי 25 שנות כהונה.
לכל דבר טוב - יש סוף ומחובתי הציבורית לא לחשוב מה היה נכון לנתניה בחמישים שנה לאחור, אלא מה נכון לעיר נתניה ב-50 השנים הבאות. נתניה התפתחה והפכה לעיר עם אתגרים גדולים במגוון תחומים ואני משוכנע, שיש מקום הפעם לראש עיר חדש שצריך לבוא מהמגזר העסקי - לצד ניסיון פוליטי ומוניציפאלי"

בהצהרתו אמר אלרואי כי נתניה צריכה מנהיג בעל ראיה כלכלית מכוונת שירות אשר שמה את התושב במרכז. ראש עיר צעיר, דינאמי ורעב להצלחה עם שיטות ניהול חדשניות, ראש עיר שבא לעבוד למענכם. "לתפיסתי, אבי סלמה, חבר מועצת העיר ואדם שאני מעריך מאוד, הוא האיש הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון, הוא בדיוק מה שנתניה צריכה בימים אלו והחלטתי להתייצב לצידו. אבי מביא איתו יכולות מוכחות אחרי שעשה קריירה מרשימה ביותר בעולם הבנקאות, אחרי קדנציה מעולה כחבר מועצת העיר ויו׳׳ר ח.ל.ת החברה הכלכלית לנתניה. עבדנו כתף אל כתף לאורך שנים בנושאי הכספים העירוניים ובישיבות המועצה והתרשמתי עמוקות מיכולותיו.
"אני נמצא בחיים הציבורים עשרות שנים מחיי, ליוויתי ראשי ממשלות מטעם הליכוד, שרים בכירים, והייתי שותף לרגעים שאנצור בליבי לעד. דווקא בגלל הניסיון שצברתי, אני יודע היטב מה העיר שלנו צריכה. אני יכול לומר ביושר ובביטחון שאבי קורץ מהחומר הנכון ולכן בחרתי להצטרף אליו. אבי חברי, בהצלחה גדולה. למען העיר נתניה, אני לשירותך בכל מה שתצטרך, נעשה - ונצליח"

אבי סלמה המועמד לראשות העיר נתניה בירך על החלטתו של אלרואי "אני מאוד מאוד שמח שאלון החליט לצאת לדרך חדשה ולחבור אלינו, יש כאן חבורה מדהימה שרוצה לעשות עבור העיר נתניה המון, להשקיע בכל התחומים וביצועיסט ואיש אמון כמו אלון אלראי זה פקטור מאוד חשוב, יחד נוביל את נתניה לדרך חדשה"