ביצים הושלכו על ילדים מבית ספר בנתניה צילום: נתניה נט 

ילדי בית ספר קרליבך יצאו לסיור לימודי. שכנים מהבניין הסמוך זרקו על הילדים ביצים ואקטימל. עו"ד ד"ר שריפי "ארדוף את הנבלות הללו עד חורמה. אף אחד לא יפגע בילדי ישראל"

ביום חמישי יצאו ילדי שכבת כיתות ג' מבית ספר קרליבך, בית ספר ממלכתי דתי בשכונת עיר ימים לסיור לימודי בשעות הבוקר. כאשר עצרו בגינת המשחקים, שכנים מהבניין הסמוך זרקו ביצים ומעדן אקטימל על הילדים. הילדים התלכלכו ונלחצו מהסיטואציה. חלקם חזרו בוכים לבית הספר.

מצוות בית הספר נמסר כי זו לא זריקת הביצים הראשונה לעבר תלמידי בית הספר. המקרה דווח למשטרה ולמינהל החינוך בעיריית נתניה.
ממשטרת ישראל סגרו את התלונה.
תגובתו של עוה"ד ד"ר ניסן שריפי, מייסדו של בית הספר והיועץ המשפטי להנהגת הורי קרליבך "ידיהם של האוטואנטישמים שהשליכו ביצים וקופסאות על ראשיהם של ילדי קרליבך יכבלו בקרוב מאוד באזיקים. ארדוף את הנבלות הללו עד חורמה. אף אחד לא יפגע בילדי ישראל בכלל ובילדי קרליבך בפרט, הללו כולם כבניי הם".
בעניין סגירת התיק על ידי המשטרה הוסיף ד"ר שריפי "בעניין הטיפול הכושל של משטרת נתניה בתלונה בגין התקיפה, וכהרגלה - סגרה את התיק בסמוך לפתיחתו, הרי שהעניין יועלה מעלה מעלה , והעניין ייחקר כנידרש.
גם משרדי יחקור במקביל מי הם הנבלות שהשליכו חפצים לעבר ילדים בני שמונה, ונירדוף אותם עד יומם האחרון".

תגובת העירייה

אנו רואים בחומרה רבה את המעשה המכוער ומגנים כל מעשה של אלימות מכל סוג שהוא.

מנהלת בית הספר הגישה תלונה במשטרה והנושא נבדק.
במקביל נתבקש קב"ט מוסדות החינוך בעירייה לתגבר את השמירה סביב בית הספר גם כאשר מדובר בפעילות חוץ של התלמידים,  כדי שמעשים כאלה לא יישנו.
דו"חות ינתנו לכל מי שיתפס.