עכשיו זה סופי: מפת התחבורה החדשה של נתניה ארכיון | צילום: רן אליהו

עיריית נתניה התבשרה כי כל בקשותיה ממשרד התחבורה התקבלו: הרחבת גשר פולג, הרחבת המקטע בין צומת בית ליד לנתניה ועוד. ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מבקשת להודות לשרת התחבורה"

להלן הפרויקטים ששרת התחבורה אישרה לקדם לביצוע באופן מיידי:
1. כביש 561 ומחלף אילנות - חיבור נוסף חשוב מאין כמוהו עבור נתניה וסביבתה לדרכים 2 ו- 4, אושרה לתקצוב ולביצוע על ידי משרד התחבורה.
2. כביש 57 במקטע שבין צומת בית ליד למחלף נתניה אושר גם הוא. הרחבה זו תאפשר לנתניה גם את שיקומו של פארק האופניים ואת הקמתה מחדש של החווה החקלאית.
3. מחלף פולג - בעקבות דרישת העירייה על רקע העבודות שבוצעו בתחום המחלף והעומסים שנגרמו עקב כך התקבלה בקשת העירייה במלואה ופרויקט הרחבת המחלף אושר לתקצוב, כאשר צוות תכנון של נתיבי איילון כבר שוקד על הפרויקט.
מדובר בבשורות חסרות תקדים לנתניה, אשר מצטרפות לעבודה שכבר מבוצעת להקמת תשתית אפקטיבית ומשמעותית של תחבורה ציבורית בעיר שנמצאת כיום בתכנון לביצוע. הביצוע עצמו יחל בשנה הבאה.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מבקשת להודות לשרת התחבורה, מירי רגב וכן למנכ"ל משרד התחבורה ולמנכ"לי נתיבי ישראל ונתיבי איילון על שנענו בחיוב לבקשותינו ונתנו מענים תחבורתיים ראויים העתידים לקדם את התחבורה בתוך נתניה, אליה וממנה. אין ספק שההחלטות בנושא יאפשרו לנו להמשיך ולפתח את העיר ולדאוג לשגשוגה."