אקסטרה מתבססת במקום ה-1 על פי נתוני משרד התחבורה אקסרה

שירות התחבורה הציבורית של אקסטרה בנתניה דורג במקום הראשון מבין כל הערים בארץ, כך עולה מנתוני הבקרה של משרד התחבורה לחודשים נובמבר ודצמבר 

על פי נתוני משרד התחבורה עולה כי הציון שקיבלה אקסטרה נתניה בנובמבר 2022 היה 99.44 ואילו בדצמבר טיפס הציון ל-99.77. 

אקסטרה החלה לפעול בנתניה לפני כשנה, בינואר 2022 וכבר בחודש השני להפעלה התייצבה בראש דירוג משרד התחבורה, כך עד אוגוסט 2022. העבודות בגשר פולג שהתבצעו מאוגוסט ועד אוקטובר 2022, וביצוע הרפורמה בתחבורה הציבורית בעיר באוגוסט 2022, אותה הובילו משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, בשיתוף עיריית נתניה – הביאו לנסיגה קלה מהמקומות הראשונים. בדוח בקרת שירות חודש אוקטובר, ניצבה אקסטרה נתניה במקום השני. מגמת שיפור שהובילה כאמור את החברה להתייצב במקום הראשון בדוחות נובמבר ודצמבר.

מחברת אקסטרה נמסר שהרפורמה בנתניה יצרה שיח רב, וצורך בהתאמות ושיפורים לטובת הנוסעים. צרכים אלו נבדקו והתבססו בין היתר על נתוני תשלום בנסיעות באמצעות כרטיסי הרב קו ויישומונים תומכים. תשלום באוטובוס הוא הנתון שמשרד התחבורה מתייחס אליו ועוקב אחריו, והוא שיקבע האם יש ביקוש לנסיעות מסויימות או לא. 

"אנחנו כאן כדי להעניק לתושבי נתניה אקסטרה שירות, בדיוק כמו שהתחייבנו כשיצאנו לדרך", אומר מנכ"ל אקסטרה תחבורה ציבורית, שוקי פרי. "בחודשים האחרונים עברנו אתגרים משמעותיים: עבודות פולג ורפורמה השורשית בתחבורה הציבורית בעיר, אנו חלק מהקהילה ונמשיך לתת שירות מקסימאלי. זה התפקיד שלנו ", אומר פרי.