אלימות משתוללת במתחם הסקייטפארק בנתניה סקייטפארק נתניה

המבלים במתחם המושקע עדים לאחרונה לאלימות, כולל תקיפת נערים, הצקות חוזרות ונשנות ואף עישון סמים. לטענתם, תלונות לפיקוח ולמשטרה נפלו על אוזניים ערלות. העירייה: "כל תלונה מקבלת התייחסות" 

איך הפך מתחם הסקייטפארק המושקע בנתניה למקום שמסוכן לבלות בו? לטענת מבלים במקום, העובדה שאין כל שומר, אכיפה או פיקוח במתחם הפכה חוויה שעיקרה בילוי לבלתי נסבלת. לאחרונה הותקפו במקום מספר נערים, ומעבר לכך עלו תלונות על כך שגורמים מפוקפקים מפריעים למבלים לגלוש, מגיעים עם כלים לא מתאימים כמו אופניים וקורקינט שמסכנים את הגולשים המקצועיים ואף מעשנים סמים במתחם ומדרדרים לכך בני נוער.

"עצוב מאוד מה שקורה בסקייטפארק נתניה", אומר ינאי אסיף, סקייטר שמבלה במתחם בקביעות עם ילדיו. "העירייה השקיעה מיליונים בהקמת מתקן ברמה עולמית, אך בהיעדר פיקוח והשגחה המקום הפך למקום אלים, לא מכבד ורחוק מערכי ספורט. אני מצפה מהפיקוח שייקחו אחריות, ייענו לקריאות ויאכפו את המתחם באופן קבוע כדי שנוכל כולנו לבלות בו בבטחה".

מעיריית נתניה נמסר: "במקום מתבצעת אבטחה שוטפת וכן מופעלים אמצעי בקרה נוספים לרבות מצלמה ומוקד שמנטרים את האתר, לרווחת המשתמשים באתר. יודגש כי כל תלונה מקבלת התייחסות".

ממשטרת ישראל נמסר: "ככל שמתקבלת תלונה או דיווח בדבר חשד לאירוע אלימות, המשטרה פועלת ופותחת בחקירה בהתאם להוראות החוק, זאת לצד שילוב גורמי רשויות עפ"י סמכותם".