פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
רינת גבאי וגיא זוארץ  רינת גבאי וגיא ורועי זוארץ מגיעים לנתניה רינת גבאי וגיא זוארץ 

קבלת שבת מוזיקלית לכל המשפחה תתקיים במתנ"ס קרית השרון בנתניה 

‏ 

רינת גבאי וגיא זוארץ 

מיזם שבת UNPLUGGED מציג פרויקט ייחודי וחדש סביב השבת - "מחובקים": סדרת אירועים של קבלות שבת מוזיקליות משפחתיות, שמטרתן להצדיע לסבים ולסבתות של כולנו, אחרי שנה לא פשוטה של ריחוק חברתי ומשפחתי.
את סדרת האירועים מובילה הזמרת רינת גבאי המארחת שורה של אומנים מובילים. בשישי הקרוב מגיעה רינת גבאי לנתניה ביחד עם גיא ורועי זוארץ, לשיחה משותפת על השבת שלהם לצד מיטב משיריהם ומשירי שבת.

על מנת להשתתף באירוע – ללא עלות – יש להירשם מראש. כל נרשם מקבל חוברת שבת עם פעילות מגוונת למשפחה. מספר המקומות בכל אירוע יוגבל ל-100 משתתפים.
האירוע יתקיים במתנ"ס קרית השרון וישודר לקהל הרחב בפייסבוק-לייב בדף של מיזם שבת UNPLUGGED.
סדרת האירועים הינה בשיתוף מיזם שבת UNPLUGGED יחד עם האגף לתרבות יהודית במשרד להשכלה גבוהה ומשלימה. אומנים נוספים שהשתתפו בסדרת האירועים: השחקן והזמר גולן אזולאי, אליעד נחום ונרקיס.

"אחרי שנה לא פשוטה בה היינו מנותקים זה מזה, ובפרט מהסבים והסבתות, החלטנו לחבר בין קבלת השבת המסורתית אשר מסמלת יותר מכל את ה'יחד' המשפחתי לבין הצורך האנושי של כולנו להיות מחוברים", אומרת ד"ר רות קבסה אברמזון, מנכ"לית מיזם שבת .UNPLUGGED"אנו מקדישים את סדרת אירועי 'מחובקים' לסבתות והסבים של כולנו, שבזכות השולחן המשפחתי יכולים לקבל מקום של חום ואף הובלה בתוך המשפחה".