פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
מילונדי כוכב הרשת הנתנייתי שמשגע את הנוער מילונדי

אחד מכוכבי הרשת שצבר תאוצה בחודשים האחרונים ברשת החברתית הוא מוזיקאי שעוסק בהיפהופ וראפ ומכנה עצמו ״מיליונדי"

 מילונדי - קיצור של מיליון דולר ושילוב של מיליון עם שמו הפרטי של הראפר -דולב שהגיע לעשרות אלפי עוקבים באינסטגרם וביוטיוב ומאות אלפי צפיות בשיריו השונים.

דולב ,חייל בן 21, גדל בנתניה ולמד בתיכון שי עגנון. בתיכון היה נער שנחבא אל הכלים ואתשיריו הראשונים, שירי ראפ בסגנון אהבה, כתב בכיתה י"ב לחברתו דאז, הדבר התחיל באופן חובבני עם הקלטות ביתיות, ביצועים לא מקצועיים והרבה השפלות והקטנות מצד בני הנוער בנתניה עד שפגש את מפיק העל - חן מליניאק וביחד השניים יצרו את ״להנות מהחיים״ סינגל שמטרתו להגביר את המודעות להפרעות אכילה שצבר כ-41 אלף צפיות.;לאחר מכן הגיע השיר "דון ג'ואן" שיר מקפיץ שכולל דוגמנית, רחפנים, שמש וים.השיר צבר מעל 60 אלף צפיות ויותר מ-220 תגובות ביוטיוב. לאחרונה יצא הלהיט ״בייבי״ שבו מארח מיליונדי את מאי מוסקוביץ. השיר גרף כ-17 אלף צפיות ב48 שעות בלבד

מוזיקה והופעות - כוכב הרשת הנתנייתי שמשגע את הנוער

המודל לחיקוי של מילונדי הוא הראפר רון כהן "אין דבר כזה בלתי אפשרי, גם עם משכורת צבאית אפשר להוציא מוזיקה איכותית אם יש אהבה לזה.תמיד יהיו כאלו שלא יתחברו, אבל אם תקשיבו להם, הם ינצחו ואתם לא תתקדמו לשום מקום,תעשו מה שעושה לכם טוב ותכתבו על מה שאתם רוצים".