פרסומת היכל התרבות
פעילות מרגשת ליום השואה  זיכרון באוויר הפתוח: פעילות מרגשת לערב יום השואה פעילות מרגשת ליום השואה 

סיפורן של ניצולת השואה נעמי פרידמן ואחותה חיה, שהייתה תינוקת וניצלה אף היא, יסופר במסגרת אירוע לרגל יום השואה בבית הספר דבורה עומר ויועבר ישירות בעמוד הפייסבוק של ועד ההורים העירוני, שיזם את האירוע. יו"ר הוועד העירוני, שי בראון: "חשוב מאוד שגם הילדים וגם ההורים יכירו את ההיסטוריה של העם היהודי" 

פעילות מרגשת ליום השואה 

לרגל ערב יום השואה תיערך היום  (רביעי, 19:30) פעילות מרגשת של זיכרון בסלון, במסגרתו יספרו שתי ניצולות השואה – נעמי פרידמן ואחותה חיה, שהייתה תינוקת, את סיפור הישרדותן לאחר שהיו בשלושה מחנות ריכוז.

בשל מגבלות הקורונה, ייערך האירוע באוויר הפתוח בחצר בית הספר היסודי "דבורה עומר" בנתניה. ועד ההורים העירוני, שיזם את האירוע, יאפשר כניסה לבעלי תו ירוק בלבד. בעקבות היענות גבוהה ונרשמים רבים, הוחלט כי האירוע, אותו תנחה סגנית ראש העיר, שירי חגואל סיידון, בשיתוף עם מנהלת בית הספר, יעל אבן חן, יועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של ועד ההורים העירוני בנתניה. יצוין כי היוזמה נעשתה בשיתוף פעולה מלא עם מינהל חינוך והקשר עם הניצולות נוצר באמצעות מזל עמרני, יו"ר ויצ"ו בנתניה.

יו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון, המשמש גם כיו"ר ועד ההורים בבית הספר "דבורה עומר": "אנחנו רואים חשיבות גדולה מאוד בקיום הערב הזה. לצערנו לא יהיו עוד הרבה הזדמנויות לשמוע עדות של ניצולים ממקור ראשון, ומספרם הולך ומצטמצם. חשוב מאוד שגם הילדים וגם ההורים יכירו את ההיסטוריה של העם היהודי".