פרסומת היכל התרבות
הרצל סטריט מול  נתניה פינת אילת: הפנינג קניות ללא מע"מ בהרצל סטריט מול הרצל סטריט מול 

הסוחרים בעשרות החנויות בקטע הרחוב המשודרג החליטו על ההנחה המשמעותית, ותושבי העיר ייהנו משלל פעילויות ייחודיות בחול המועד. אפילו החנייה בכחול-לבן חינם 

הרצל סטריט מול 

במהלך השנה הקשה שחלפה עם פרוץ משבר הקורונה, אנשים כבר הספיקו לשכוח את טיבן של חנויות הרחוב. לקראת חול המועד, החליטו סוחרי החנויות בהרצל סטריט מול להזכיר לתושבי העיר כמה כיף לקנות –ובזול. בהתאם לכך, יורידו בעלי החנויות במקום את המע"מ מתכולת החנויות – הנחה משמעותית בסך 17%.

"לאחר תקופה קשה מאוד שעברה על בעלי העסקים, הם החליטו לתת לקהל הרחב ליהנות מהנחה משמעותית. חג בלי מע"מ זו בהחלט יוזמה מבורכת", אומרת ראש מנהלת מרכז העיר, עלוית פרוינד. "זו גם הזדמנות לחשוף למתחם רבים מתושבי נתניה, שכלל לא יודעים על השינוי שחל במרכז העיר. יש מספיק חניונים ובחול המועד החנייה בכחול-לבן תהיה בחינם. נקבל בשמחה ואהבה כל מי שיגיע".

הרצל סטריט מול הוא קטע הרחוב בין הכיכר בפינת הרצל-דיזנגוף לפינת הרחובות הרצל-וייצמן. המתחם שודרג לפני כשנתיים והפך למשהו ייחודי בנוף הנתנייתי, בכלל זה אזור מוצל עם כ-50 חנויות בוטיק יפהפיות. יצוין כי מדובר לאו דווקא במותגים, אלא בעיצוב של בעלי החנויות על פי טעם אישי, כולל ייבוא פריטי אופנה מאיטליה ומצרפת.

לצד הפנינג מכירות והנחות, בחול המועד צפויות שלל פעילויות במתחם ובסביבתו. בכלל זה יוכלו המבקרים ליהנות מסיור צילום מגגות הרצל, פעילות במוזיאון העיר, גלריה עירונית בה חברים 25 אמנים שיקיימו תערוכות וסדנאות מומלצות ואפילו סיור שיעסוק בגרפיטי. לאחר שנה קשה, נראה שתושבי העיר יוכלו בעיקר לשוב וליהנות ממשמעותן של צמד המילים: חג שמח.