פרסומת היכל התרבות
רוכבים נגד אלימות רוכבים נגד אלימות בנתניה רוכבים נגד אלימות

ביום שישי הקרוב יגיעו מאות רוכבים מהרצליה לנתניה כמחאה על אלימות נגד נשים. "הפחד שיתק אותי ובכל זאת קמתי והתלוננתי" סיפרה ליאת לזר ממפיקות האירוע 

רוכבים נגד אלימות 

קהילת רוכבי האופנועים בישראל מתאחדת זו השנה השניה בכדי להעלות לסדר היום את האלימות נגד נשים בחברה הישראלית וביום שישי הקרוב ירכבו מאות רוכבים מהרצליה  עד לכיכר העצמאות בנתניה כמחאה נגד אלימות. 
"אנחנו לא נשנה את העולם, אבל מה אכפת לנו לנסות, אולי נצליח לשנות את התפיסה" אמרה ליאת לזר מפיקות האירוע והוסיפה "אנחנו פה כדי לתת לנשים בטחון שזה בסדר לספר ושיש מי שישמע את זעקתן. בנימה אישית, אני הייתי במעגל הזה עד שראיתי את המוות בעיניים. ברחתי מהמקום הזה כי הבנתי שאם לא אלך אולי יבוא יום ולא אהיה בין החיים. הפחד שיתק אותי ובכל זאת קמתי, הלכתי והתלוננתי. זה לא קל ואפילו קשה. אבל החיים שווים את זה"

"אני לוקחת חלק בהפקה החשובה הזו כדי שנשים שנמצאות בתוך המעגל הזה ירימו את הראש, יספרו את הסיפור שלהן, יפנו הלאה וידעו שיש מי שיעזור להן" סיכמה ליאת.
השיירה תתחיל את הרכיבה ביום שישי הקרוב ה- 4/9 בשעה 10:00 בבוקר מהרצליה לרכיבה דרך קדימה/צורן וכפר יונה ומשם לכיכר העצמאות נתניה לאירוע המרכזי בשעה 12:00 משם ימשיכו הרוכבים חזרה להרצליה.