פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
חגיגות יום העצמאות | צילום: רן אליהו אירועי יום העצמאות 2019 בנתניה חגיגות יום העצמאות | צילום: רן אליהו

נתניה חוגגת את אירועי יום העצמאות ה-71 למדינה עם חמש במות בידור ברחבי העיר. בין האמנים שיופיעו: מאיה בוסקילה, האולטראס, סטפן, דודו אהרון, לי בירן ועוד

חגיגות יום העצמאות | צילום: רן אליהו

אירועים יום העצמאות ה-71 יתקיימו בנתניה ביום רביעי ה-8.5 במספר מוקדים ברחבי העיר בשעה 20:00 בערב, פרט לשלולית החורף, שם יתחילו ההופעות בשעה 21:00. השנה נתניה מוקירה את האמנים המובילים בישראל ילידי ותושבי העיר.

פארק השלולית

במת נוער וצעירים עם הופעות של האולטראס, דודו אהרון, סטפן, להקת פרמונישן ו- Dj טל בוארון, כוכבי סדרת הטלוויזיה "דאנס סטורי" וכמובן זיקוקי דינור.

הסעות ללא תשלום לבמת פארק אגם החורף וחזרה יופעלו משעה 21:00 ועד תום האירוע ממרכז העיר (מסעדת טרוקדרו, לשעבר טייפה), מצפון העיר (ויצמן פינת סוקולוב) ממזרח העיר (כיכר האוניברסיטה) ומדרום העיר (הנביאים פינת בן צבי)

כיכר העצמאות

אירוע חגיגי בהנחיית שי המבר. עם הופעות של הזמרת מאיה בוסקילה, הזמר איזי, והופעה חגיגית של רקדני להקת המחול חבצלות נתניה.

החגיגות יפתחו עם תפילת חג בבית הכנסת הגדול שתחל בשעה 19:10 ולאחר מכן בבמת המסכים ייהנו החוגגים מהרקדה עם להקת מוסיקה יהודית והרקדה אל תוך הלילה עם ירון כרמל.

אירועים בנתניה והסביבה - אירועי יום העצמאות 2019 בנתניה

חגיגות יום העצמאות | צילום: נמרוד גליקמן

קרית השרון

בבמת ספורטק יהלום במזרח העיר ייהנו הילדים ממופע של מיקי, וממופע של לי בירן, כוכב סדרת הילדים והנוער המוזיקלית ""Oboy . לאחר מכן הקהל יוכל לרקוד עם שרון חזיז במסיבה ישראלית לתוך הלילה. 

קניון עיר ימים

מיקי כוכבת הילדים תגיע לבמה באמפי קניון עיר ימים, שם יופיעו גם מורן אייזנשטיין - כוכבת הילדים מורני האלופה.

גן עובדיה

על הבמה יופיעו הזמר פיני חדד והזמרת אור חדד, ועבור הילדים תגיע "ליבלובית".

מוזיאון העיר נתניה

ביום העצמאות עצמו (9.5.19) מוזאון העיר נתניה יהיה פתוח למבקרים בין השעות 9:00-14:00 ויקיים סיורים מודרכים, מסע ניווט אינטראקטיבי באמצעות הסמארטפון, משחקים במורס, צילום ושחזור תמונות היסטוריות ועוד.