פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
יריד משרות | תמונה: "הגג"  פסטיבל היי טק לצעירים בנתניה יריד משרות | תמונה: "הגג"

מידי יום רביעי במהלך חודש פברואר, "הגג-הבית לצעירים בנתניה" יקיים הרצאות, סדנאות ומפגשי זרקור עם אנשים ותכניות מיוחדות במסגרת פסטיבל I-Tech

יריד משרות | תמונה: "הגג" 

במסגרת "פסטיבל היי טק" יוכלו צעירים המתלבטים לגבי בחירת מקצוע הלימודים להירשם לסדנה מקצועית עם פסיכולוגית תעסוקתית שתבדוק את מידת התאמתם לכישורים הנדרשים בעולם ההנדסה, ובכך לקבל החלטה מושכלת לגבי בחירת המקצוע ותחום הלימודים.

יום רביעי 30.1 בשעה 19:00 הרצאת הפתיחה של הפסטיבל תיפתח במפגש עם ד"ר אפרת ליאני, סמנכ"לית משאבי אנוש מיקרוסופט ישראל לשעבר, שתדבר על הסודות מאחורי הגיוס למשרות שוות בהיי טק. 

יום רביעי 6.2 בשעה 18:30 ההנדסה מזמינה את העוסקים בה לעולם מלא אתגרים של מדע, בעיות ופתרונות יצירתיים בין אם מדובר בפן המעשי של ההנדסה כמו בהנדסת בניין ובין אם מדובר בפן התיאורטי של ההנדסה כדוגמת הנדסת תעשייה וניהול. על מנת שתוכלו להכיר אתגרים אלו וגם לשמוע על החוויות האישיות של המהנדסים עוד בהיותם סטודנטים, יתקיים פאנל עם בוגרי מקצועות ההנדסה למיניהם. בסיום הפאנל ניתן יהיה לשוחח באופן אישי עם המהנדסים. 

יום רביעי 13.2 בשעה 18:30  תכנית "הישגים להייטק", התכנית הלאומית להנגשת לימודי הנדסה ומדעים מדוייקים מעניקה למתאימים 100 אלף ש"ח הכוללת בין היתר: מימון שכ"ל של המכינה, מימון שכ"ל של התואר, דמי קיום - בזמן המכינה והתואר והכי חשוב מעטפת לימודים אישית הכוללת תגבורים, קורס פסיכומטרי, אבחון ומחשב נייד אישי. 

יום רביעי 20.2 בשעה 18:30 תפקיד המהנדס בעיר החכמה ובמקצועות העתידיים שידרשו ממהנדסים לבצע בעתיד הקרוב. הרצאה ייחודית תועבר ע"י מר' גביש מידה - מהנדס מכונות ואלקטרוניקה בחברת 'אלקטריאון' שידבר על מגמות ושינויים טכנולוגיים המתחילים להיטמע כבר היום במערכות שונות בעיריות וגם בעתיד הקרוב.
ההרצאות יתקיימו ברחוב שטמפפר 4 נתניה, הכניסה לכלל המפגשים היא ללא עלות, אך מותנית ברישום מראש.

דניאלה גל, רכזת השכלה בהגג "ידוע שתחום ההנדסה והמחשבים הוא אחד התחומים המבקשים והיוקרתיים בשוק התעסוקה. בשנים האחרונות אנו עדים לכמות צעירים הולכת וגדלה ללמוד מדעי המחשב והנדסה. אך למרות זאת יש חוסר ידע נרחב של צעירים מה קורה ביום אחרי התואר ואיך נראה יום בחייו של איש היי טק. ע"פ הצורך הזה בנינו פסטיבל שלם שמדבר על האופק התעסוקתי של צעירים בתחומים אלו"